Mensis.pl nr 9/2012

W 9. wydaniu „Mensis.pl” postanowiliśmy poszukać odpowiedzi na temat budowania przewagi konkurencyjnej. Wywiady z naszymi gośćmi poprowadzą nas na wschód w stronę gospodarki chińskiej, a przegląd strategii pokaże możliwości drzemiące w segmentacji klientów, prezentacji produktu oraz użyteczności strony sprzedażowej.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Bezpieczny handel z Chinami? To możliwe!
Państwo Środka jest jednym z czołowych graczy, wpływających na kształt globalnej gospodarki oraz gospodarek poszczególnych krajów. Także polscy przedsiębiorcy – a wśród nich i e-sprzedawcy – od lat dostrzegają potencjał współpracy z Chinami…

Rywalizacja o dwa miliardy dojrzałych klientów
W 2050 roku 2 miliardy klientów na świecie będzie mieć ponad 60 lat. Firmy z wielu branż przygotowują spe-cjalne produkty i usługi dostosowane do ich potrzeb. Takie, wciąż jeszcze niszowe, oferty wkrótce mogą stać się w Europie bardziej popularne niż te kierowane do młodych osób…

Prezentacja produktu w sklepie internetowym
Przy aktualnej świadomości właścicieli sklepów internetowych prezentacja produktów w sklepie sprowadza się do załączenia zdjęcia oferowanego produktu. Oczywiście w wielu sytuacjach niełatwo zastosować inne
rozwiązania, warto jednak wiedzieć, że takie istnieją, a większa interakcja z użytkownikiem to wyższe prawdopodobieństwo finalizacji transakcji…

Mensis 7(9)/2012

Spis Treści - Mensis 9/2012

  • Postaw na wiarygodność
  • Bezpieczny handel z Chinami? To możliwe!
  • Segmentacja odbiorców sposobem na zwiększenie efektywności wysyłanych newsletterów
  • Zaangażowanie, czyli droga do sukcesu!
  • Wywiad z Michałem Łebkowskim założycielem BigChina.pl
  • Wielkie oszczędzanie – jak prowadzić firmę i nie zbankrutować
  • Jak sprawić by pracownicy chcieli ulepszać Twoją firmę
  • Rywalizacja o dwa miliardy dojrzałych klientów
  • Telewizja w internecie. Internet w telewizji
  • Strona produktu w e-sklepie
  • Accessibility serwisów internetowych
  • Jak skutecznie utrudnić klientowi skorzystanie z Twojej oferty
  • Prezentacja produktu w sklepie internetowym
Mensis 7(9)/2012

Nie można działać na rynku bez jego znajomości

Wywiad z Michałem Łebkowskim, założycielem BigChina.pl

„Budowanie własnej marki zaczyna się od odpowiedniego oznakowania produktu. Chińskie fabryki chętnie zrobią to według naszych zaleceń. Przy małym zamówieniu będzie się to wiązać z większym kosztem, ale na pewno warto. Taki produkt jak najszybciej powinien trafić do testów w opiniotwórczych mediach. Na tym etapie powinna funkcjonować już strona internetowa produktu. Jeśli opinie będą złe, warto zastanowić się nad sensem importu. Wówczas można temu samemu produktowi zmienić nazwę i położyć większy nacisk na kontrolę produkcji.”

Przeczytaj numer online

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy. 

Kontakt24.tvn24.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl