Mensis.pl nr 17/2013

W 17. numerze „Mensis.pl” udzielamy odpowiedzi na pytania dotyczące sprzedaży wielokanałowej oraz efektu ROPO w realiach dużego, małego i średniego biznesu? Analiza strategii dużych graczy na rynku, takich jak empik.com i smyk.com pozwolą nam przyjrzeć się koncepcji cross-channelingu. A artykuły współpracujących z nami e-managerów podpowiedzą, jak wykorzystać efekt ROPO w podniesieniu efektywności sprzedaży. Ponadto, jak zawsze, dużo aktualnych tematów. Tym razem z zakresu polityki cookies oraz formującej się Izby Gospodarki Elektronicznej.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Sprzedaż wielokanałowa, czyli jedno miejsce, wiele możliwości
Crosschanneling to proces, który wymaga ciągłego szukania nowych i optymalizowania starych kanałów dystrybucji i kontaktu z klientem. Trzeba zrozumieć, że to sklep jest dla klienta, a nie odwrotnie. Dlatego konsument musi mieć możliwość wyboru i swobodnego przełączania się między kanałami sprzedaży…

Efekt ROPO, czyli jak online pomaga sprzedawać offline
Nie od dziś wiadomo, że istnieje zależność pomiędzy wyszukiwaniem informacji na temat produktów w internecie a ich zakupem w realnym świecie. Jak duża jest ta zależność? W jakich branżach jest najsilniejsza? Zjawisko opisane pod nazwą efektu ROPO (ang. Research Online, Purchase Offline) odgrywa obecnie coraz większą rolę w sprzedaży detalicznej….

Prześwietlamy globalny m-commerce
Początek roku to niezwykle burzliwy okres dla branży urządzeń mobilnych. Mają na to wpływ dwa kluczowe
wydarzenia – targi CES, które cyklicznie odbywają się w Las Vegas, oraz ich europejski odpowiednik – Mobile World Congress w Barcelonie. Te prestiżowe imprezy nie tylko gromadzą w jednym miejscu mobilną elitę, lecz także warunkują kierunki rozwoju w technologii na najbliższe lata…

Mensis 17/2013

Spis Treści - Mensis 17/2013

  • Sprzedaż wielokanałowa, czyli jedno miejsce, wiele możliwości
  • Wywiad z Michałem Gromem, Członkiem Zarządu Empik Media & Fashion
  • Powalczmy o światowe rynku
  • Co zrobić gdy odbiorca chce zrezygnować z dalszej subskrypcji newslettera
  • Gwarancja i reklamacja
  • Wiele kanałów – jeden klient
  • Ranking Zaufane Opinie: kto wygrał i dlaczego?
  • Efekt ROPO w służbie e-commerce
  • Podróże z Google
  • Efekt ROPO, czyli jak online pomaga sprzedawać offline
  • Prześwietlamy globalny m-commerce
  • Co z tymi “ciasteczkami”?
  • Case Study: opisy produktów, a wzrost konwersji
  • 10 Grzechów głównych: Grzech 7 brak marketingu zewnętrznego
  • Wywiad z Grzegorzem Wójcikiem
Mensis 17/2013

Wielokanałowość odpowiedzią na potrzeby klienta

Wywiad z Michałem Gromem, Członkiem Zarządu Empik Media & Fashion

„Kanały online i offline w przypadku Empik i Smyk są adresowane do różnych odbiorców. Empik.com i smyk.com kierują swoją ofertę typowo do klienta internetowego, konkurując z innymi graczami rynku e-commerce. Analogicznie salony marek „walczą” o wyniki sprzedaży z innymi podmiotami z kategorii retail. Strategie asortymentowe i cenowe Grupy EM&F są tego odzwierciedleniem.”

Przeczytaj numer online

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy.

Kontakt24.tvn24.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl