Mensis.pl nr 13/2012

W 13. numerze „Mensis.pl” zestawiliśmy najważniejsze zagadnienia związane z fazą startową projektów e-commerce. Spoglądając w kierunku biznesów tradycyjnych przedstawiliśmy ważne z ich punktu widzenia aspekty wejścia w świat online oraz przypomnieliśmy w jaki sposób start-up’owały największe marki świata. Poruszyliśmy kwestie budowania strategii nowych projektów e-commerce, a także omówiliśmy wskaźniki świadczące o kondycji realizowanego przedsięwzięcia. Całość podsumowaliśmy raportem eHandel Polska 2012 spinającym start-upowy rynek w Polsce konkretnymi cyframi.

Przeczytaj numer online

Mensis 13/2012

Mensis 13/2012

Polecane artykuły

Strategie budowania eCommerce
Polski rynek e-handlu aktualnie jest wart 18 mld złotych i z roku na rok rośnie o ponad 30%. Dlatego też obserwujemy coraz większe zainteresowanie posiadaniem własnego sklepu internetowego przez dużych i małych graczy na rynku tradycyjnym. W jaki sposób stworzyć strategię „wejścia” w eCommerce? O czym należy pamiętać, a na co przede wszystkim zwrócić uwagę przechodząc z off-line do on-line?…

Start eCommerce w dużej organizacji
E-commerce staje się nieodłączną częścią naszego codzien-nego życia. Wybieramy zakupy w internecie nie tylko kierując się niższą ceną, ale wygodą i praktycznością takiego rozwiązania. Dostrzegają to firmy – właściciele znanych marek, które ugruntowały swoją pozycję w handlu tradycyjnym i poszukują nowych możliwości wzrostu…

Start-up to nie biznes. Start-up to stan umysłu
Start-up to jedno z powszechniejszych słów, jakie od kilku lat spotykamy w segmencie gospodarki internetowej. Spora część przedsiębiorstw, które „start-up-ują” przypominają produkty o krótkim terminie ważności i z pewnością, wcześniej lub później, trafią na śmietnik gospodarczej historii. Jednak nie zawsze tak się dzieje…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 13/2012

  • Strategie budowania eCommerce
  • Start eCommerce w dużej organizacji
  • Opłacony ZUS może zmniejszyć podatek
  • Start-up to nie biznes. Start-up to stan umysłu
  • Twój newsletter sprzedaje więcej niż myślisz
  • Zwycięzca Startup Boat – serwis Odbierz.to. Wywiad z CEO projektu Marcinem Brysiakiem
  • Technologia która (w końcu) sprzedaje
  • Monitoring biznesu internetowego w 3 krokach
  • 10 grzechów głównych, czyli czego brakuje Twoim ofertom. Grzech 3: Syndrom eksperta
  • Częste błędy w komunikacji z klientem internetowym
  • Allegro Poligonem Doświadczalnym polskich sklepów internetowych
  • eHandel w Polsce – kształt eCommerce w liczbach. Rozmowa z redaktorem naczelnym raportu Piotrem Jaroszem
  • Strategie cenowe w eCommerce

Polski eCommerce w liczbach

Rozmowa z Piotrem Jaroszem, redaktorem naczelnym raportu eHandel Polska 2012

„Od 3 lat obserwujemy spadek wzrostu liczby sklepów – w roku 2010 przybyło ich ponad 1,7 tys. podczas gdy w tym roku będzie to około 1,3 tys. Procent umieralności, cały czas spada, ale jest to wynikiem tego, że najwięcej zejść jest wśród sklepów działających krócej niż rok, których odsetek w całej populacji stale się zmniejsza. Dla porównania, w roku 2009 jednoroczniaków było ponad 23% podczas gdy w tym roku było ich już tylko niecałe 13%. Odnośnie perspektyw przetrwania na rynku to z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć, że biznes jest stabilny po około 3 latach, ale oczywiście jest to średnia statystyczna i bywają wyjątki.”

Przeczytaj numer online

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl

Serwis i magazyn Mensis.pl to wysokiej jakości zbiór wiedzy, porad, aktualności, usług i produktów skierowanych do e-przedsiębiorców. Zarówno osoba zamierzająca rozpocząć własną e-działalność, początkujący właściciel sklepu internetowego, sprzedawca allegro, jak i doświadczony na rynku e-commerce przedsiębiorca znajdzie w Mensis.pl merytoryczne informacje z zakresu prowadzenia, rozwijania i zarządzania biznesem internetowym.

IAI-Shop.com