Mensis.pl nr 36/2015

W 36. numerze „Mensis.pl” prezentujemy zestaw prostych do wdrożenia strategii funkcjonalnych, które niewielkim kosztem mogą przełożyć się na wzrost zysków sklepu internetowego. Są to artykuły na temat prowadzenia badań z użytkownikami, optymalnego analizowania testów A/B oraz odpowiedniego personalizowania komunikatów sklepu internetowego w celu zwiększania konwersji oraz sprzedaży e-sklepu. Swoją uwagę skupiamy również na nowym testowaniu pomysłów metodą lean startup i technologicznych perspektywach marki PrestaShop.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Szkoła przetrwania, czyli sezonowość w e-commerce
E-sprzedawcy podręczników i artykułów szkolnych zacierają ręce. W najbliższych tygodniach asortyment będzie błyskawicznie znikał z wirtualnych półek. Zwłaszcza, że Polacy z roku na rok coraz częściej dokonują zakupów w sieci. Wielkie sieci nie mają większych problemów z sezonowością w e-commerce. Zgoła inaczej sytuacja wygląda w przypadku mniejszych bądź ściśle sprofilowanych e-sklepów. Jak przetrwać i wykorzystać miesiące z minimalnym ruchem?…

Badania z użytkownikami w rozwoju sklepu internetowego
Popularne w ostatnim czasie pojęcia jak „User Centric Design”, „Customer Journey”, „Customer Experience” posiadają jeden wspólny mianownik: jakość produktu czy usługi zależy od stopnia dopasowania do potrzeb użytkownika końcowego. Jeśli zatem za produkt czy usługę uznajemy sklep internetowy, którego oczywistym celem jest duża sprzedaż przy możliwie niedużych nakładach na reklamę, to warto skupić się właśnie na doświadczeniach użytkownika…

Lead Nurturing dla początkujących: 6 pierwszych kroków
Wszyscy znamy te statystyki, ale nie pomagają one odpowiedzieć na kluczowe pytanie: jak mam zacząć projektowanie i wdrażanie programu pielęgnacji leadów we własnej firmie? Większość marketerów po prostu nie wie, jak się za to zabrać. Bez obaw – przychodzimy z pomocą. Przed Wami poradnik Lead Nurturing krok po kroku…

Mensis 36/2015

Spis Treści - Mensis 36/2015

FELIETONY

  • 3 sposoby walki o swoje – który z nich stosujesz najczęściej
  • Wiec wyborczy w social media

 

RYNEK

  • Nowe zasady ekonomii
  • Cyfrowe narzędzia marketingowe – kto i jak z nich korzysta
  • Szkoła przetrwania, czyli sezonowość w e-commerce
  • Marketing a sprzedaż – czy konflikt musi trwać?
  • Kto będzie posiadał roboty wg MIT? Część 1

 

STRATEGIE

  • Badania z użytkownikami w rozwoju sklepu internetowego
  • Dlaczego zwycięzca testu A/B może wpłynąć negatywnie na Twoje zyski i jak tego uniknąć?
  • PrestaShop – „WeCommerce is better Ecommerce”
  • Czy odwiedzający, którzy porzucają stronę e-sklepu, mogą przynieść dodatkowe 30% przychodów ?
  • Lean startup: 10 zasad taniego testowania Twojego pomysłu

 

MARKETING

  • Kampania AdWords na youtube
  • Jak napisać wartościową informację prasową, cz. 2/2
  • „Trafność” Allegro – genialny pomysł czy strzał w stopę?
  • Optymalizacja Stron WWW pod Page Speed – Google
  • Lead Nurturing dla początkujących: 6 pierwszych kroków

 

RUBRYKI STAŁE

  • Nie opłaca się lekceważyć reklamacji
Mensis 36/2015

PrestaShop

Z PrestaShop – „WeCommerce is Better Ecommerce”

Misją PrestaShop jest dostarczanie bezpłatnego oprogramowania e-commerce opartego na innowacyjnym rozwiązaniu open source. Obecnie ponad 250 000 sklepów internetowych działa na PrestaShop. Firma i skupiająca się wokół niej społeczność dokłada wszelkich starań, aby umożliwić e-handlowcom dysponowanie idealnie funkcjonalnym sklepem online przy jak najniższych kosztach. Społeczność open source zgromadzona wokół PrestaShop liczy ponad 850 000 wlaścicieli e-sklepów, deweloperów i agencji internetowych z całego świata.

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl