Mensis.pl nr 34/2015

W 34. numerze „Mensis.pl” zmierzyliśmy się z popularną opinią o e-commerce, które ciągle miałoby być rynkiem szybkiego wzrostu i łatwych zysków. Nasi rozmówcy z czołowych start-upów potwierdzają, że droga do celu bywa kręta i wyboista. A historie ekspansji Amazona czy Zapposa już dawno straciły szansę na duplikację. A nawet gdyby udało się je powtórzyć, to przykłady Jeffa Bezosa czy Tony’ego Hsieha wcale nie gwarantują wygody internetowego biznesu. Praca u podstaw, nastawienie na długoterminowy zwrot z inwestycji i próba generowania zysków już przy niewielkiej skali działalności to prawdziwe biznesowe DNA każdego, małego czy średniego, przedsiębiorstwa e-commerce.

Przeczytaj numer online

Mensis 34/2015

Mensis 34/2015

Polecane artykuły

Prezesi – dlaczego nie powinni mieć Facebooka
Ostatnie rozdanie Oscarów oraz wykonane z tej okazji badanie Sotrendera wzbudziło niemałą konsternację. Oto, badanie pokazało, że 80% aktorów nominowanych do Oscara nie posiada swojego oficjalnego konta na Facebooku. Jakie względy o tym decydują i dlaczego wielu amerykańskich aktorów jest zdecydowanie mądrzejszych od wielu polskich i zagranicznych prezesów i biznesmenów?…

Amazon dla początkujących
Amazon to potentat globalnego e-commerce, kreator trendów, z którym ciężko polemizować. Liczby opisujące biznes Jeffa Bezosa rozbudzają wyobraźnię sprzedawców z całego świata. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to idealne miejsce do zarabiania pieniędzy. Czy tak jest w rzeczywistości oraz w jaki sposób praktyka weryfikuje współpracę z partnerem rozdającym karty?…

Marketing Automation dla małego e-commerce – natychmiastowe efekty w przystępnej cenie
Marketing Automation uważa się za narzędzie zarezerwowane jedynie dla największych graczy nie tylko z uwagi na cenę oprogramowania, ale i konieczność przeszkolenia pracowników pod kątem zaawansowanego systemu. Na szczęście dziś to już mit. Z automatyzacji marketingu mogą skorzystać także małe i średnie przedsiębiorstwa…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 34/2015

FELIETONY

  • Komunikacja a zmiana… i związki między nimi

 

RYNEK

  • Dofinansowanie dla projektów informatycznych 2014-2020
  • Klient pod lupą beaconów
  • Ścieżka w dżungli technologii, czyli nowe trendy na rynku zabawek

 

STRATEGIE

  • Prezesi – dlaczego nie powinni mieć Facebooka
  • Wywiad z Marcinem Trederm CEO UXPin
  • Strategie zarządzania cenami w wielokanałowym handlu detalicznym – offline i online
  • Testuj z głową zmiany w e-sklepie
  • Wywiad z Michałem Judą
  • Amazon dla początkujących
  • Marketing Automation dla małego e-commerce – natychmiastowe efekty w przystępnej cenie

 

MARKETING

  • Dobry szablon Allegro w praktyce
  • Reklama porównawcza dźwignią e-handlu – część 1/2
  • Reklamy GSP Gmail Sponsored Promotions

 

RUBRYKI STAŁE

  • Ochrona danych osobowych – pięta Achillesa polskiego e-commerce?
  • Patronaty

Znamiona sukcesu – doskonały produkt, świetny serwis i skalowalna dystrybucja

Wywiad z Marcinem Trederem, CEO UXPin

„Czy możliwe jest wejście na na rynek amerykański bez kapitału pozyskanego z zewnątrz? Tak. W wielu przypadkach jest to możliwe. Zniknęła bariera językowa, środki dystrybucji są dostępne z każdego miejsca na świecie (social media, reklama płatna, content marketing). Czy jest możliwe zbudowanie dużego biznesu bez zewnętrznego kapitału? Być może. Jest to jednak bardzo mało prawdopodobne. Biznes w modelu SaaS pochłania średnio $37M na drodze do IPO. Warto o tym pamiętać.”

Zbudowanie dominującej pozycji na rynku wymaga pozyskania kapitału

Wywiad z Michałem Judą, Co-founder showroom.pl

„Od początku wiedzieliśmy, że zbudowanie dominującej pozycji na rynku będzie wymagało pozyskania kapitału. Początkowo inwestowaliśmy w SHOWROOM własne oszczędności, które pozwoliły nam zbudować pierwszą wersję aplikacji. Bardzo ułatwiło nam to poszukiwanie inwestora – oprócz pomysłu i wizji mieliśmy też działający prototyp, który obsługiwał pierwsze zamówienia. Na początku 2012 roku w SHOWROOM zainwestował polski fundusz VC HardGamma Ventures.”

Przeczytaj numer online

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl