Mensis.pl nr 28/2014

28. numer magazynu „Mensis.pl” odwołuje się do mądrego przysłowia: „Nie wszystko złoto, co się świeci”. Rynek internetowy jest uzależniony od technologii, która odnotowuje nieustanny progres. Co kilka miesięcy jestesmy świadkami innowacji prakytycznie w każdym obszarze e-commercowej aktywności. Trudno odnaleźć się w takim gąszczu nowości, a jeszcze trudniej poznać je i z „marszu” zaadoptować na usługi firmy. Dlatego w tym wydaniu dużo o przemyślanej strategii, odpowiedniej ocenie ryzyka, wysokich kompetencjach i przemyślanej koncepcji pozyskiwania lub utrzymywania klienta, które pomagają w rzeczywistym rozwoju firmy. Nowoczesność w e-handlu wcale nie musi dotyczyć technologii, a jedynie skutecznej zmiany jednego z elementów modelu biznesowego.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Na bakier z nowoczesnością
Bycie na bakier z nowoczesnością to nie jest złe podejście. Nie jest to też ignorancja. Sztuką jest odpowiednie dozowanie trendów w celu unikania nietrafionych inwestycji czasu, środków i zasobów…

Planowanie asortymentu w sklepie internetowym
Planowanie asortymentu w nowoczesnym sklepie internetowym to kluczowy proces dla biznesowego powodzenia całego przedsięwzięcia. Co więcej, to szereg decyzji wymagających solidnego przygotowania, które powinny być odzwierciedleniem przyjętej strategii biznesowej co do zakresu oferowanych produktów, logistyki sklepu czy choćby metod obsługi reklamacji produktów…

Remarketing w Google AdWords – to nie luksus, to obowiązek
Wejście na polski rynek Shopping, najnowszej usługi Google dość niespodziewanie otworzyło przed sklepami internetowymi nowe możliwości remarketingu, które jak na razie wykorzystuje niewielki odsetek reklamodawców. Remarketing dynamiczny oparty na liście produktów usługi Shopping to zaskakująco dobra funkcja, która w przypadku wielu sklepów może okazać się cenniejsza od pierwotnej usługi…

Mensis 28/2014

Spis Treści - Mensis 28/2014

FELIETONY

  • Na bakier z nowoczesnością
  • Młode pokolenia pracowników już wybrały swoją przyszłość
  • Rewolucja informacyjna – na czym polega i jak ją wdrażać?

 

RYNEK

  • Facebookowi stuknęło 10 lat
  • Przegląd polskich platform SaaS dla e-commerce
  • Wózki z garażu, misie z komody, nosidełka z szafy. Moda na używane

 

STRATEGIE

  • Planowanie asortymentu w sklepie internetowym
  • E-commerce na skróty Maciej Ossowski – GetResponse, Arkadiusz Roszak – MiniTraper.pl
  • Showrooming szansa czy zagrożenie?
  • Wywiad z Tomaszem Czechowiczem założycielem i Partnerem Zarządzającym MCI Management SA
  • Nie domykajmy drzwi, czyli jak zatrzymać klienta – część I: cross-selling
  • Nieuczciwi e-sprzedawcy. The NeverEnding Story

 

MARKETING

  • Nowe możliwości kampanii zakupowych Google
  • Marketing automation w polskim e-commerce
  • Remarketing w Google AdWords – to nie luksus, to obowiązek
  • Afiliacja jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego

 

RUBRYKI STAŁE

  • Terminy wystawiania faktur w 2014 r.
  • Co może klient, a co musi sprzedawca? Reklamacja, rękojmia, gwarancja
  • Sylwetka Grzegorz Błażewicz – Prezes Benhauer SALESmanago
Mensis 28/2014

Perspektywiczny model biznesowy i silny management

Wywiad z Tomaszem Czechowiczem, założycielem i Partnerem Zarządzającym MCI Management SA

„W krajach takich jak Polska czy Turcja wymiana handlowa przez Internet ma olbrzymi potencjał wzrostu. Segment B2B w tych krajach naturalnie będzie dążył do standardów istniejących w innych państwach Unii Europejskiej czy też Stanach Zjednoczonych. Perspektywiczny model biznesowy i silny management to kluczowe kompetencje każdej spółki, która ma szanse odnieść sukces. Im bardziej skalowalny model biznesowy, tj. posiadający umiejętność do łatwego zwiększania skali działalności, i bardziej doświadczony na arenie międzynarodowej zespół, tym większe prawdopodobieństwo, że taka firma szybciej wypracuje zyski.”

Przeczytaj numer online

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy.

Kontakt24.tvn24.pl

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl