1421 0

Czy wirtualne lustro do przymierzania okularów, kapelusza i innych części garderoby przyjmie się w e-commerce?

Już niedługo możemy się przekonać, ponieważ Mall.pl osobą Vita Endlera (do niedawna prezesa), wspiera start-up o nazwie Virtooal.com, który prowadzi zaawansowane prace nad technologią wirtualnego lustra. Jak twierdzą zainteresowani ciągu kilku najbliższych lat wirtualne lustro ma szansę stać się standardowym narzędziem, wykorzystywanym przez sklepy internetowe do sprzedaży artykułów z kategorii moda i lifestyle. Dzięki niemu robienie zakupów on-line ma być tak samo skuteczne jak w sklepach stacjonarnych.

Wirtualne lustro działa w prosty sposób. Projekt ten pozwala klientowi wgrać na stronie sklepu internetowego zdjęcie twarzy, by następnie “przymierzać” na nim np. okulary czy kapelusz. Implementacja systemu do sklepu jest bardzo łatwa. Jak twierdzą twórcy, konsekwencją korzystania z ich rozwiązania może być zwiększenie konwersji od 10 do 50 %, jak i wyraźne zmniejszenie ilości zwrotu zakupionych towarów. Twórcy wirtualnego lustra wierzą, że skala jego wykorzystania będzie globalna. Już dziś oferują swą usługę w USA, Europie zachodniej oraz Wielkiej Brytanii.

 

– Virtooal.com otwiera możliwość rozwiązania problemów w sprzedaży online, które nie zostały rozwiązane dotychczas – tłumaczy Vit Endler. – W branży e-commerce, szczególnie w sektorze beauty i fashion, mamy ogrom zdefiniowanych wyzwań, które niejeden właściciel e-sklepu chciałby w szybkim czasie zniwelować, a co najważniejsze doprowadzić, by e-kupujący nie czuli obaw przed zamówieniem tego typu produktów drogą internetową, a mogli śmiało i wygodnie przymierzać, próbować, dopasowywać i znajdować produkty pod siebie.

 

 

– Mój udział w tym przedsięwzięciu to zarówno okazja do rozbudowania doświadczenia dla start-upu w e-commerce, ale również, w przypadku powodzenia projektu, transfer wiedzy pomiędzy Virtooal.com a naszą międzynarodową firmą. Mall.pl skorzysta z innowacyjnego podejścia tworzonego w środowisku startupowym, natomiast młodzi przedsiębiorcy dostaną możliwość testowania i ulepszania swoich nowatorskich produktów i rozwiązań – tłumaczy V. Endler.

Tagi

Skomentuj