Mensis.pl nr 39/2016

W 39. numerze „Mensis.pl” zajęliśmy się nowymi technologiami wspierającymi, rozwijającymi i przenikającymi biznes internetowy. Drukarki 3D domowego użytku, rosnący potencjał użytkowników mobilnych czy responsywny design to tylko niektóre z przytoczonych tematów. A ponieważ nawet najlepsza technologia bez odpowiedniej strategii pozostaje bezużyteczna dzielimy się również skutecznymi przepisami na sukces w e-handlu krajowym i zagranicznym.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Mobile, to dziś coś więcej niż tylko responsywny design
Mobilna rewolucja trwa – urządzenia mobile staną się wkrótce głównym narzędziem wyszukiwania ofert i dokonywania zakupów, także w Polsce. Zasada „mobile first”, czyli projektowanie doświadczenia zakupowego mając w pierwszej kolejności na uwadze kanał mobilny, powinna więc być już wśród marketerów standardem. Co jednak oznacza to w praktyce i czy na pewno tak jest?…

Jak urządzenia mobilne zmieniają e-commerce?
W 2016 transakcje mobilne mają osiągnąć wartość 142 miliardów dolarów. 1/3 z zakupów mobilnych dokonywana jest w 2 sklepach: mowa o Amazonie i eBayu, które najszybciej zaadaptowały się do nowych zwyczajów zakupowych. Jak znaleźć w tej rewolucji miejsce dla Twojego e-sklepu?…

Przepis na sukces e-sklepu
Około 20 tysięcy – tyle sklepów internetowych działa w Polsce według różnych statystyk. Pozornie jest to liczba imponująca. Niestety istnieją również dane, które mówią, że większość z nowo otwartych e-sklepów po kilku miesiącach upada. Przyczyn takiego, a nie innego stanu rzeczy można się dopatrywać w wielu czynnikach. W tym również w niewłaściwej działalności marketingowej. W końcu powiedzenie „content is king” nie wzięło się z przypadku…

Mensis 39/2016

Spis Treści - Mensis 39/2016

FELIETONY

  • Jednoprocentowy postęp
  • Firmy technologiczne czyli jakie?
    Recz o tym, jak wszystko staje się technologią, czyli nic nią nie jest

 

RYNEK

  • Od Papieża, po cios w e-sklepy
  • Barometr e-commerce: 6 najważniejszych trendów dla polskiego e-biznesu
  • Mobile, to dziś coś więcej niż tylko responsywny design
  • Analityka internetowa e-commerce AD2016

 

STRATEGIE

  • Wycena marki w e-commerce
  • Najczęstsze błędy identyfikowania podczas badań z użytkownikami
  • Druk 3D w każdym domu – wywiad z Danielem Losinskim CEO Skriware
  • Test odzyskiwania koszyka – czy to rzeczywiście działa?
  • Jak urządzenia mobilne zmieniają -commerce?
    10 najczęściej zadawanych pytań o m-commerce

 

MARKETING

  • Ulepsz swoje reklamy AdWords wykorzystując rozszerzenia reklam
  • Przepis na sukces e-sklepu
  • Nieprzyzwoicie dobry tytuł oferty. Tryptyk. Część I: wartość informacyjna

 

RUBRYKI STAŁE

  • Ekspansja e-commerce za granicę – jak i gdzie zacząć?
  • Platforma ODR – nowy pozasądowy sposób rozwiązywania sporów konsumenckich
Mensis 39/2016

Druk 3D w każdym domu

Wywiad z Danielem Losinskim, CEO Skriware

Skriware to polsko-szwedzki startup, który powstał z chęci stworzenia prostej w obsłudze i konkurencyjnej cenowo drukarki 3D dedykowanej do użytku domowego. Urządzenie charakteryzuje się nowoczesnym designem oraz rozwiązaniem “kliknij i drukuj”, które czyni proces drukowania 3D szybkim i intuicyjnym. Ponadto, plany startupu zakładają otwarcie Skrimarketu – własnej platformy z gotowymi projektami wydruków. Firma z sukcesem przeprowadziła kampanię na platformie crowdfundingowej Kickstarter, gdzie uzbierała ponad $50.000 na dalszy rozwój.

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to marka, której z pewnością nie trzeba przedstawiać osobom działającym w branży e-commerce. To potężne źródło wiedzy dla e-przedsiębiorców. Miejsce, gdzie znajduje się wiele ciekawych informacji na temat aktualności, produktów, usług czy prawa związanego z branżą e-commerce.

ENSIS, Kancelaria Doradztwa Prawnego

Jak założyć sklep internetowy? Jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce? Jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?. Odpowiedzi na te pytania można znaleźć w periodyku Mensis.pl. To czasopismo skierowane do właścicieli e-biznesów oraz przedsiębiorców, którzy pragną zaistnieć na rynku elektronicznym. To magazyn tworzony przez praktyków biznesu – ludzi, którzy odnoszą sukcesy i chętnie dzielą się doświadczeniem.

Interaktywnie.com

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl