Mensis.pl nr 40/2016

40. numer magazynu „Mensis.pl” poświęciliśmy możliwościom reklamowym jakie dają dzisiaj media społecznościowe. Piszemy zarówno o podstawowym zastosowaniu nowoczesnych kanałów komunikacji w biznesie, łączeniu mediów społecznościowych z innymi kanałami marketingowymi, jak i o technologiach, mających realny wpływ na sprzedaż z wykorzystaniem Facebooka. Przykłady prowadzonych kampanii reklamowych zaprezentowaliśmy w rozmowie z Danielem Kędzierskim, twórcą narzędzia FastTony.es.

Przeczytaj numer online

Mensis 40/2016

Mensis 40/2016

Polecane artykuły

Jak zyskać nowych klientów, łącząc email marketing i social media
Aby prowadzić skuteczne kampanie online marketingowe, powinieneś być tam, gdzie Twoi odbiorcy. Dlatego dobrym pomysłem jest wykorzystywanie mediów społecznościowych, by docierać do tych, którzy pasują do profilu Twojej grupy docelowej. Oto kilka sposobów na połączenie możliwości social media oraz email marketingu w celu pozyskania nowych klientów…

Identyfikacja dźwiękowa: niezbędna w Social Video Media?
O tym, że żyjemy w kulturze obrazkowej słyszał pewnie już każdy z nas. O tym, że jeden obraz to tysiąc słów także. Pora nieco uaktualnić te słowa: żyjemy w czasach obrazów ruchomych. Chociaż od ponad 100 lat wydaje się to oczywiste to jednak po drodze przeżyliśmy istotną rewolucję, można by rzecz kopernikańską w kwestii komunikacji za pomocą ruchomych obrazów…

Wyciągnij praktyczne wnioski z danych Google Analytics
Jedną z podstawowych zalet analityki cyfrowej jest prostota zbierania dużej ilości danych. Ta trudniejsza część to wyciąganie sensownych wniosków na podstawie zbieranych danych. We wdrożeniu Analytics nie chodzi tylko o to aby obserwować wzrosty i spadki – narzędzie to pozwala podejmować decyzje rozwijające skuteczność naszych kampanii i stron sprzedażowych…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 40/2016

FELIETONY

  • Jak poskromić emocje w negocjacjach? I czy w ogóle warto je poskramiać?
  • Kto tu rządzi: człowiek czy technologia? Część I

 

RYNEK

  • E-commerce manager – człowiek orkiestra?
  • Kiedy kasa fiskalna w  e-sklepie?

 

STRATEGIE

  • Jak zyskać nowych klientów, łącząc email marketing i social media
  • Wywiad z Danielem Kędzierskim CEO FastTony.es
  • Identyfikacja dźwiękowa: niezbędna w Social Video Media?
  • Strategia Full Funnel, czyli 5 kroków do skutecznego przeprowadzenia klienta przez ścieżkę zakupową
  • Prowadzenie kampanii efektywnościowych SEM dla e-commerce
  • Pre-shopping: sekret Twojego klienta
  • Sprawdzone pomysły, które zwiększą sprzedaż w Twoim sklepie
  • SEM: Jak analizować konkurencję?

 

MARKETING

  • Wyciągnij praktyczne wnioski z danych Google Analytics
  • Chcesz zoptymalizować swój e-sklep? Postaw na testy A/B
  • Social Media w biznesie
  • Nieprzyzwoicie dobry tytuł oferty. Tryptyk. Część II: Potencjał wyszukiwawczy

 

RUBRYKI STAŁE

  • Blogowanie zgodne z prawem czyli jak pisać, aby nie zostać uznanym za prasę i kiedy GIODO może mieć zastrzeżenia do bloga

FastTony.es – Targetowanie po warunkach pogodowych

Wywiad z Danielem Kędzierskim, CEO FastTony.es

„Bazując na API Facebooka rozwijamy opcje, które nie są dostępne w Ads Managerze ani nawet w Power Editorze lub udostępniamy funkcje, które pojawią się tam dopiero za kilka miesięcy. Targetowanie po warunkach pogodowych to jedno z naszych autorskich rozwiązań, dzięki któremu idealnie dopasowujesz się z reklamą do kontekstu sytuacji. Reklamuj zmianę opon na zimowe, gdy zapowiadane są opady śniegu lub promuj tabletki na ból głowy, kiedy skacze ciśnienie. Z FastTony.es to możliwe!”

Przeczytaj numer online

Ten wyjątkowy miesięcznik dedykowany sprzedawcom internetowym jest wspaniałą kopalnią wiedzy o handlu w sieci, zarabianiu na e-biznesie, budowaniu solidnej, rozpoznawalnej marki. Można w nim znaleźć mnóstwo cennych informacji, które wskażą, jak ominąć biznesowe rafy, jaką formę działalności wybrać, jak skutecznie się promować online, jak budować markę i jej rozpoznawalność oraz jak osiągnąć sukces.

InNews.pl

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Miesięcznik Sprzedawców Internetowych Mensis.pl inspiruje i edukuje branżę e-commerce. Czasopismo jest skierowane do przedsiębiorców i liderów firm internetowych.Skuteczne działania marketingowe, nieszablonowe kampanie promocyjne, wywiady z ciekawymi osobistościami. Wiedza i praktyka e-handlu w najlepszym wydaniu.

WolneEbooki.pl