Mensis.pl nr 35/2015

W 35. numerze „Mensis.pl” powracamy do rewolucyjnej „teorii ograniczeń” izraelskiego fizyka Eliyahu Goldratta. Zrównoważone zarządzanie e-przedsiębiorstwem jest dzisiaj praktycznie niemożliwe, a przynajmniej nieskuteczne. Dlatego warto umiejętnie podejść do słabych punktów swojego biznesu, aby udrożnić wąskie gardła i porażkę przekuć w sukces. Rozmowy z Dyrektorem Zarządającym Ceneo.pl oraz Prezesem Comperia.pl pokazują, że firmy, które chcą utrzymać się na fali wznoszącej muszą poszukiwać swoich szans w reorganizacji oraz rozszerzaniu pierwotnych i mocno statycznych modeli biznesowych.

Przeczytaj numer online

Mensis 35/2015

Mensis 35/2015

Polecane artykuły

Wywiad z Marcinem Łachajczykiem, Dyrektorem Zarządzającym Ceneo.pl
„W ciągu 10 lat Ceneo.pl przeszło długą drogę, w czasie której nie przespało żadnej z internetowych rewolucji. Rozbudowaliśmy aspekt społecznościowy, dodając możliwość pozostawiania opinii na temat produktów. Dziś Ceneo.pl jest największą w Polsce bazą opinii o sklepach i produktach”…

Jak osiągnąć wyższe ceny i marże w biznesie e-commerce
Firmy z branży e-commerce – zarówno te sprzedające usługi, jak i te oferujące fizyczne produkty – szczególną uwagę przywiązują do kwestii ceny, uznając ją za główny czynnik wpływający na decyzje zakupowe klienta. Co można zrobić, aby nie doprowadzić do spadku zysków w swoim biznesie, a być może generować jeszcze lepsze wyniki finansowe?…

Online-offline gap: jak lepiej monitorować klientów i poradzić sobie z efektem ROPO
ROPO (research online, purchase offline) i Showrooming (odwrócone ROPO) dotyczą tego samego problemu: luki między online i offline. Jak ją wypełnić?…

Zamów prenumeratę


Spis treści Mensis.pl nr 35/2015

FELIETONY

  • Od rana mam dobry humor… i co mi to daje
  • Skup się na najważniejszym
  • Przestań liczyć na siebie. Dzieje bajeczne logistyki e-commerce

 

RYNEK

  • Koniec wirtualnej prohibicji?
  • Wywiad z Marcinem Łachajczykiem, Dyrektorem Zarządzającym Ceneo.pl
  • Twitch, konkurencja dla YouTube
  • Pierwsze regionalne konkursy coraz bliżej

 

STRATEGIE

  • Jak osiągnąć wyższe ceny i marże w biznesie e-commerce
  • Wywiad z Bartoszem Michałkiem, Prezesem Comperia.pl
  • Online-offline gap: jak lepiej monitorować klientów i poradzić sobie z efektem ROPO
  • 5 wskazówek dotyczących zawierania skutecznych umów z venture capital
  • Jak budować zaufanie wśród nowych klientów

 

MARKETING

  • Tam gdzie kończy się wyszukiwarka, zaczyna się GDN
  • Jak napisać wartościową informację prasową, cz. 1/2
  • Search Engine Optimization platformy PrestaShop
  • Czy sklep internetowy potrzebuje Public Relations
  • Reklama porównawcza dźwignią e-handlu, cz. 2/2

 

RUBRYKI STAŁE

  • Nabici w pozycjonowanie

Kreatywność, wytrwałość, plan, konsekwencja, ludzie

Wywiad z Bartoszem Michałkiem, Prezesem Comperia.pl SA

„Sam start jest ważny, ale nie najważniejszy. Bywa, że lepiej zacząć później, kiedy już pionier wytyczy ścieżki i stworzy rynek. My jednak byliśmy pierwsi i być może dzięki temu odkryliśmy pewną zasadę. Po pierwsze, ludzie, czyli zmotywowana kadra zarządzająca. Wytrwałość w dążeniu do celu to podstawowy filar sukcesu. Po drugie, ludzie, czyli zmotywowany i energiczny zespół. Sukcesu nigdy nie zbudujesz sam. Potrzebujesz współpracowników, ludzi, którzy podzielą wizję i będzie im się chciało. Po trzecie ludzie, czyli innowacja. Zawsze możesz walczyć „pomysłem” – innowacją, a innowacja jest w naszych głowach,”

Przeczytaj numer online

Mensis.pl to największy w Polsce miesięcznik sprzedawców internetowych. Czasopismo skierowane do przedsiębiorców regularnie czyta już kilkanaście tysięcy osób związanych z e-handlem.

WspieramBiznes.pl

Pismo Mensis.pl adresowane jest do sprzedawców internetowych, czyli do osób i firm handlujących w sieci. Adresatami czasopisma mogą być zarówno zaawansowani e-biznesmeni, jak i osoby, które dopiero zamierzają wejść w rynek biznesu internetowego. W Mensis.pl znajdziesz artykuły dotyczące testowania skuteczności działań marketingowych, jak założyć sklep internetowych, jak, gdzie i kiedy rozpocząć przygodę z e-commerce, jak skutecznie budować silną pozycję na rynku?

MagazynWiedzy.pl

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org