3724 0

W dn. 18 listopada, w warszawskim kinie Praha, odbyła się Gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych “e-Commerce Polska awards 2015”. Wręczono 14 nagród głównych oraz 2...

Podczas uroczystości poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w konkursie, w kategoriach z zakresu brandingu i sprzedaży. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii najlepsza obsługa klienta. Sklepy zostały podzielone według wielkości – nagrody otrzymały małe, a także średnie i duże e-sklepy. W tym roku wpłynęło ponad 110 zgłoszeń.

Laureaci konkursu ecommerce awards

W kategoriach z zakresu brandingu wyłoniono następujących laureatów:

 

Design roku

  • Laureat w grupie małych sklepów: NaturalChic.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: BRW.com.pl

 

Innowacja roku

  • Laureat w grupie małych sklepów: Pasujemi.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Ravelo.pl

 

Pomysł promocyjny roku

  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Answear.com

 

Mobilny design roku

  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl

 

Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

  • Laureat w grupie małych sklepów: 4Gift.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Kazar.com

 

W kategoriach z zakresu sprzedaży wyłoniono następujących laureatów:

 

Przełamanie nieufności

  • Laureat w grupie małych sklepów: Gorseciarka.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Sephora.pl

 

Strona roku

  • Laureat w grupie małych sklepów: e-zabawkowo.pl
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Fly.pl

 

m-Commerce

  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Zalando.pl

 

Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej

  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: Tim.pl

 

W kategorii Najlepsza obsługa klienta konsumenci wybrali:

  • Laureat w grupie małych sklepów: Balladine.com
  • Laureat w grupie średnich i dużych sklepów: MniamMniam.pl

Z myślą o podmiotach, wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż w wielu kanałach, przygotowaliśmy nowe kategorie konkursowe – mobile i sprzedaż wielokanałowa. Były to również kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju handlu elektronicznego w Polsce.

– mówi Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Elementem uroczystości, bardzo cenionym przez jej uczestników, jest networking biznesowy. Po zakończeniu Gali wszyscy wzięli udział w after party, które było doskonałą okazją do poznania przedstawicieli branży e-commerce w Polsce.

– dodaje Sass-Staniszewska.

Na uczestników Gali czekał też inspirujący panel dyskusyjny, w którym wzięli udział przedstawiciele zarządu firm tworzących branżę e-commerce. Tematem przewodnim panelu był rozwój e-commerce w Polsce – doświadczenia i oczekiwania.

Gratulujemy laureatom i wyróżnionym oraz zapraszamy do udziału w kolejnej edycji konkursu.

Tagi