Mensis.pl nr 45/2017

W 45. numerze „Mensis.pl”, obok zagadnień związanych z technologią i bezpieczeństwem, prezentujemy rozwiązania wpływające bezpośrednio na sprzedaż w sklepie internetowym. Wiodące trendy i zaawansowane wdrożenia marketingowe zestawiamy z fundamentalnymi informacjami na temat konwersji i aktywności okołosprzedażowej w e-commerce. Analizujemy konwersję pod kątem oferowanych sposobów dostawy. Potwierdzamy zasadność przyjaznej polityki zwrotów. Piszemy o utrzymaniu kluczowych wskaźników efektywności oraz prawidłowym podejściu do prowadzenia testów i poprawiania wartości koszyka.

Przeczytaj numer online

Polecane artykuły

Drony – humbug, pieśń przyszłości czy nieubłagana technologia jutra?
Drony to temat, który od dobrych trzech lat nie schodzi z ust całego świata. Gdyby rozwój technologii dronów posuwał się wprost proporcjonalnie do ilości napisanych o niej znaków, to żylibyśmy dziś w świecie wypełnionym autonomicznym pojazdami: jeżdżącymi, latającymi, pływającymi…

Jak nie robić optymalizacji konwersji?
Zajmowanie się optymalizacją konwersji nie należy do najłatwiejszych zajęć na świecie. Zresztą już sama nazwa jest myląca, ponieważ jeśli chcemy zoptymalizować tylko konwersję to recepta jest bardzo prosta. Wystarczy w sklepie obniżyć ceny wszystkich produktów do poziomu 1 zł i konwersja skoczy pod sufit, tylko biznes poszybuje na dno. W optymalizacji chodzi o wzrost, ale przede wszystkim wzrost średniej wartości odwiedzającego, a nie samej konwersji…

Kampanie dynamiczne w AdWords – Dynamic Search Ads
Tworzenie idealnej kampanii AdWords to proces bardzo wymagający, złożony i długotrwały. Dlatego warto skorzystać z DSA. Kampanii, która potrafi dobrać słowa kluczowe automatycznie na podstawie treści naszych podstron oraz wygenerować idealne reklamy tekstowe na tej samej bazie…

Mensis 45/2017

Spis Treści - Mensis 45/2017

FELIETONY

  • Jak być punktualnie… prawie zawsze?
  • Sztuczna inteligencja. Gdzie szukać zagrożeń?
  • 2016 rokiem postprawdy. 2017 rokiem kłopotów w biznesie?

 

RYNEK

  • Relacje na żywo, jak wykorzystać je w e-commerce
  • Chcąc konkurować ze sklepami tradycyjnymi, branża e-commerce powinna poprawić politykę infromacyjną dotyczącą zwrotów
  • Drony – humbug, pieśń przyszłości czy nieubłagana technologia jutra
  • 5 trendow, które zdominują IT w 2017

 

STRATEGIE

  • Jak nie robić optymalizacji konwersji?
  • Jak opcje dostawy wpływają na sprzedaż w e-sklepie?
  • Polska spółka RTB House zdobywa światowy rynek programmatic
  • Efektywność marketingu – jak i co mierzyć?
  • Wywiad z Jakubem Ślusarczykiem – współzałożycielem Protos VC

 

MARKETING

  • Kampanie dynamiczne w AdWords – Dynamic Search Ads
  • Rozwiązania Marketing Automation dla ecommerce
  • Zdjęcia na allegro – nowe zasady tworzenia miniaturek

 

RUBRYKI STAŁE

  • Rejestracja zbiorow danych osobowych, a rejestracja ABI – wszystko co musisz wiedzieć o ochronie danych osobowych w Twojej firmie
  • Chmura obliczeniowa czy serwer dedykowany. Jak porównać nieporównywalne?
  • Google Tag Manager w sklepie internetowym
Mensis 45/2017

Polska spółka RTB House zdobywa światowy rynek programmatic

Wywiad z Łukaszem Abgarowiczem, Business Development Director Poland w RTB House

RTB House działająca globalnie, polska spółka specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej. Dzięki autorskiemu silnikowi do zakupu reklam, opartemu na algorytmach deep learnignowych, RTB House pomaga klientom na całym świecie zwiększać sprzedaż i osiągać krótko-, średnio- i długo-terminowe cele. Firma została założona w 2012 roku i obsługuje aktualnie ponad 1000 kampanii, na więcej niż 40 rynkach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej. Zespół tworzy przeszło 200 specjalistów i stale rośnie.

Przeczytaj numer online

Serwis Sprzedawców Internetowych Mensis.pl powstał w związku z ogromnym zapotrzebowaniem na fachowe artykuły dotyczące biznesu w sieci. Rozwój portalu dokonał się w oparciu o prace nad miesięcznikiem, wydawanym w postaci papierowej i elektronicznej. Wszystkie materiały publikowane przez Mensis.pl charakteryzuje przejrzystość, dbałość o precyzję i użyteczność w codziennej pracy e-przedsiębiorcy.

Kontakt24.tvn24.pl

Mensis to pierwszy miesięcznik dla branży e-commerce, który jest odpowiedzią na nieustannie ewoluujący rynek elektroniczny. Wysoki poziom czasopisma zapewniają wybitni eksperci z branży na stałe współpracujący z magazynem.

Ebooki24.org

Czasopismo Mensis.pl powstało w listopadzie 2011 roku i właściwie do teraz jest jedynym pismem drukowanym zawierającym przydatne informacje jedynie w branży e-commerce: od spraw technicznych związanych z tworzeniem sklepu internetowego po prawo w e-handlu. Zostało stworzone, aby pomóc zainteresowanym ludziom uzyskać praktyczną wiedzę i móc ją wykorzystać w swoim biznesie.

KronikiBiznesu.pl