fbpx
konferencja e-commerce

2 edycja Digital Commerce konferencji e-Izby pod hasłem – Wejście sklepu w model omnichannel

24 maja w Warszawie odbędzie się 2 edycja konferencji Digital Commerce organizowanej przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Hasłem przewodnim konferencji jest – wejście sklepu w model omnichannel.

Sprzedaż wielokanałowa to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed branżą ecommerce w najbliższym czasie. Tylko przemyślana i spójna strategia integracji różnych kanałów sprzedaży przyniesie oczekiwane efekty biznesowi, dlatego tak ważna jest edukacja na temat aktualnych trendów i praktycznych narzędzi, które wspierają wejście sklepów w model omnichannel. Jako organizacja, która aktywnie rozwija branżę e-handlu, organizujemy 2 edycję konferencji ukierunkowaną na wsparcie e-sklepów w tym kluczowym obszarze

– informuje Patrycja Sass- Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Ogromnym atutem konferencji jest program, który odpowiada na realne problemy i oczekiwania sklepów dzięki temu, że został opracowany przez ekspertów e-Izby reprezentowanych właśnie przez właścicieli sklepów online.
Program Digital Commerce – wejście sklepu w model omnichannel  – jest podzielony na 3 bloki tematyczne ogniskujące najważniejsze obszary związane ze sprzedażą wielokanałową:

  • Procesy technologiczne w omnichannel – dla osób odpowiedzialnych za technologie,
  • Marketing w omnichannel: dla osób odpowiedzialnych za marketing,
  • Biznes  omnichannel

Wśród prelegentów pojawią się – Roman Baluta, CEO ORBA; Aniceta Cymbała, Business Integration Manager, SMG DNA; Jacek Kinecki, Dyrektor Sprzedaży – Ecommerce, Przelewy24; Marcin Klimaszewski, Prezes Zarządu Cloudpack; Łukasz Plona, Head of SEM w Value Media (Group One) i Sylwia Chmielewska, Head of Performance Marketing & Mobile w Value Media (Group One); Karolina Lejman – Rosińska, Digital Analytics Business Manager w Bluerank;  Kubilay Sengun, Senior Account Director w Insider; Borys Skraba, CEO Bold Brand Commerce; Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Zolago Group; Adam Tomczak, Prezes Zarządu X-press Couriers; Karolina Wrońska- ­Boukhalfa, Account Manager w opiniac.com.

W panelu dyskusyjnym zatytułowanym – Omnichannel – kanibalizacja czy mit – który poprowadzi Borys Skraba, CEO Bold Brand Commerce, wezmą udział: Dorota Bachman Ravelo/Grupa PWN, Szymon Bujalski Empik, Jakub Jasiński Sephora oraz Jakub Gierszyński, Decathlon.

Konferencja dedykowana jest sklepom, przedstawicielom firm sprzedających zarówno online jak i offline, a także firmom handlowym planującym uruchomienie sprzedaży wielokanałowej. Wydarzenie ma charakter bardzo praktyczny – zarówno w obszarze edukacji jak i networkingu.

Sponsorami konferencji są: Przelewy24 i ORBA.

Patronat medialny: portalspozywczy.pl, NowyMarketing, mensis.pl, ISBhandel

Szczegółowy program dostępny jest na stronie: http://www.ecpdigital.pl

Zostaw odpowiedź