fbpx

200.000 zamówień w Nexterio (Megastore)

Pół roku temu informowaliśmy o tym, że Megastore.pl jeden z dużych polskich e-sklepów z branży „Dom i ogród” ogłosił rebranding i przemianował się na Nexterio. Wygląda na to, że operacja zakończyła się sukcesem a pacjent żyje.

W maju Nexterio odhaczyło realizację 200-tysięcznego zamówienia.

 

 

To nie jedyny sukces w 2014 roku na koncie Nexterio. Były też inne: najpopularniejszy sklep w kategorii dom i ogród według Okazje.info, podium w rankingu sklepów internetowych Opineo.pl, wyróżnienie w rankingu sklepów Zaufane Opinie Ceneo.pl. Wygląda na to, że jakość obsługi klientów co najmniej nie uległa pogorszeniu po rebrandingu.

 

W międzyczasie Nexterio stworzył zarówno stronę mobilną jak i aplikacje mobilną na iOS oraz Androida – mobilny przepych  pełną gębą. Ale to nie wszystko:

 

„Dzięki sugestiom kupujących, oprócz widocznych zmian na stronie, sklep zmodyfikował swoją ofertę. Produkty dostępne są od ręki i wysyłane od razu po weryfikacji zamówienia. Sklep Nexterio.pl wprowadził takie ułatwienia jak bezterminowe zwroty czy możliwość uzyskania darmowej dostawy. Asortyment sklepu poszerzył się o nowe kategorie produktowe w tym AGD i Wypoczynek w ogrodzie. Dodatkowo sklep nawiązał współpracę z firmą Inpost, dzięki czemu część artykułów wysyłana jest w atrakcyjnej cenie do Paczkomatów”

 

Jak widać, Nexterio ułożyło sobie stabilną ścieżkę wzrostu na najbliższy rok i bardzo konsekwentnie ją realizuje. Jeśli właśnie poczuliście zazdrość to znakomita wiadomość – na to liczymy. Pora wejść na własną ścieżkę stabilnego wzrostu. Cel jest tylko jeden.

 

Nadchodzące miesiące to kolejne zmiany, które przybliżą nas do tytułu lidera rynku e-commerce w branży „Dom i ogród”.- dodaje Robert Kleśny – Prezes Zarządu Megastore.pl S.A.

 

 

Zostaw odpowiedź