fbpx

30% wzrost sprzedaży Nike w e-commerce

Jak podał do wiadomości Internet Retailer Nike bardzo skutecznie walczy na rynku e-commerce. W zakończonym roku fiskalnym 2012 amerykański producent obuwia pochwalił się 30% wzrostem sprzedaży internetowej.

Sama sprzedaż “direct-to-consumer” urosła o słuszne 22.9% do kwoty 4.3 miliarda dolarów z ubiegłorocznego 3.5 miliarda dolarów. Internet Retailer szacuje, że sama internetowa sprzedaż Nike’a w roku 2012 wyniosła ponad 420 milionów dolarów!

 

CEO Nike’a, Mark Parker przyznał, że amerykański gigant bardzo agresywnie inwestuje w e-commerce i m-commerce, przy czym położył duży nacisk właśnie na rozwiązania mobilne.
Inne elementy sprzedaży jakie rozwija Nike to indywidualizacja produktów, która w szczególności odnosi bardzo dobre wyniki sprzedażowe w e-commerce.

 


O tym jakie możliwości dopasowania butów do gustu klientów daje Nike może przekonać się samemu na poniższej stronie:

http://store.nike.com/us/en_us/product/lunarglide-5-id-running-shoe/?piid=32358&pbid=437927150

 

Zostaw odpowiedź