fbpx

35% polskich sklepów internetowych nie bada konwersji mobilnych

Tytułowe wnioski zawarto w raporcie z mini badania, jakie zlecił mGenerator.pl, który ułatwia kreowanie szybkich i prostych stron mobilnych.

Dodajmy do tego szacunki, że polski rynek m-commerce może być niedługo wart nawet 0.5 miliarda złotych i już wiadomo, gdzie szukać przewagi konkurencyjnej.

 

Dane, którymi szachuje mGenerator robią wrażenie: według informacji z raportu w Stanach Zjednoczonych 1 dolar zainwestowany w rozwiązania mobilne przynosi aż 20 dolarów zysku. To działa na wyobraźnię.

 

Skoro powstały już takie badania lub szacunki, to znaczy, że w USA e-commerce mocno przykłada się do m-commerce. A jak jest w Polsce?

 

Po pierwsze w badaniu zapytano, czy sklepy w ogóle notują ruch z urządzeń mobilnych. Okazało sę, że blisko co 5 sklep tego nie robi, ponieważ trudno inaczej odczytać odpowiedź “bez zmian” na poniższe pytanie.

 


Następne pytanie pokazuje, jak z blisko co piątego sklepu, który nie mierzy ruchu mobilnego robi się więcej niż co trzeci. Ciekawostką jest 15% sklepów, które twierdzi, że 5% i więcej ich obrotów stanowią zamówienia mobilne.

 

Zostaw odpowiedź