fbpx

4 ważne trendy e-marketingu!

Na zaproszenie Mashable Jonathan Gardner, dyrektor Vibrant Media, podpowiedział innym e-marketerom w którą stronę warto zwrócić swoje oczy w roku 2013.

Vibrant Media to firma, która informuje na swojej stronie, że jest globalnym liderem w marketingu kontekstowym.

Po pierwsze, pora na wzrost reklamy mobilnej. Chociaż rośnie ilość czasu i pieniędzy, które konsumenci poświęcają na mobile, to wciąż reklamodawcy nie potrafią połączyć w całość smartfonów, social media oraz technologii lokalizacyjnych.

Po drugie, problem widzialności reklam. Zgodnie z raportem AdSafe Media z tego roku tylko połowa reklam na stronach www przechodzi test zauważalności. A to oznacza, że druga połowa to budżet wyrzucony w błoto. Chociaż Gardner nie mówi tego wprost, branża reklamowa chciałaby narzucić nowy, inny standard pomiaru skuteczności reklam, który w większym stopniu przekonałby reklamodawców to inwestycji w e-marketing.
Po trzecie, konsument rządzi. Ten trend także doskonale znamy. Zadaniem e-marketerów jest tworzenie platform nawiązywania relacji z marką. Najlepiej aby obfitowały one w rozmaite formy, co pozwoli zaangażować maksymalną ilość potencjalnie zainteresowanych.

Po czwarte, social media. Co ciekawe, Gardner nie wskazuje na potencjał po stronie portali social media, ale po stronie konsumentów, którym rośnie apetyt na marki. Jego zdaniem wystarczy ów apetyt mądrze i powoli zaspokajać.

Zostaw odpowiedź