fbpx
koronawirus

4F, Agata Meble, Szopi i PornHub – wszyscy pomagają w walce z koronawirusem

Branża e-commerce łączy swoje siły w walce z koronawirusem – każdy tak jak może. Liczymy na więcej przedsiębiorstw, szczególnie tych dużych.

Agata Meble ogłosiła, że przekaże 1 milion złotych służbie zdrowie na zakup sprzętu medycznego i akcesoriów. Wszystkie pieniądze mają pójść wyłącznie na środki walki z koronawirusem i zostaną przekazane do polskich szpitali.

Z kolei 4F zaczął od 300 par gogli dla lekarzy, co wydawało się dość skromnym datkiem jak na wielkość polskiej firmy. Ale po chwili zarząd poszedł za ciosem i podjął decyzję – odcinamy 20% od obrotów naszego sklepu internetowego i przekazujemy na rzecz szpitala klinicznego MSWiA w Warszawie. Akcja ruszyła od 14 marca. Nie wiadomo jak długo potrwa i o jakich kwotach mowa, ale należy ją tylko chwalić.

Podobnie postąpił sklep internetowy EM Me’s Accessories, który odcina 1/5 ceny ze skarpetek ze specjalnym, koronowirusowym wzorem.

W końcu, mamy przykład PornHuba, który postanowił podarować każdemu dorosłemu Włochowi darmowy miesięczny dostęp do swoich podwojów. Nie wiadomo, czy to wystarczy, aby ugasić kampanię brutalnej krytyki skierowanej w stronę słynnego portalu. Niemniej brutalnej, niż filmy, które rzekomo miał publikować na swoich łamach.

Ciekawą akcję zapoczątkowało też Szopi.pl. Dostawca zakupów spożywczych oferuje bezpłatna usługę dowozu dla osób powyżej 60 roku życia. Akcja trwa od 11 marca, a jej długość przewidziano na dwa tygodnie.

Sytuacja niepewności związana z epidemią potrwa z pewnością dłużej niż najbliższe dwa tygodnie, dlatego inne marki mają jeszcze czas wykazać się szczodrością i kreatywnością, na co liczymy.

Zostaw odpowiedź