fbpx

5 firm, które mogą zamieszać na rynku e-commerce.

Mashable przedstawiło zestawienie 5 przedsięwzięć, które mogą wywrócić niejeden segment, a nawet cały rynek e-commerce i nie tylko. Sprzedaż internetowa bazuje na wygodzie konsumenta, który nie musi wychodzić z domu, aby dokonać zakupu. Poniższe firmy pogłębiają ten najważniejszy czynnik, który decyduje o światowym powodzeniu handlu elektronicznego.

Storenvy – z jednej strony to agregator ofert, miejsce na wzór małomiasteczkowego rynku. Z drugiej platforma sprzedażowa, która pozwala założyć niezależny sklep. Dotychczas na usługi Storenvy zdecydowało się 18.000 niezależnych sprzedawców.

Augment – nazwa wzięta od pierwszego słowa frazy “augmented reality”, czyli rzeczywistości rozszerzonej. Francuski Augment pracuje nad prezentacją produktów 3D w smartfonach. Niby nic oryginalnego, ale miałyby być one pokazywane w naszych domach. Uruchamiamy aparat w smartfonie lub tablecie, zaś aplikacja pokazuje jak będą wyglądać nowe meble w naszym domu. Albo nowy zestaw stereo.

Threadflip – podobnie jak Storenvy pokazuje nowy trend w postaci wirtualnego targowiska tematycznego. W tym wypadku tysiące sprzedawców oferują nowe i używane ciuchy damskie. Do tego dodano nieco social media. Wielką popularnością cieszy się aplikacja mobilna Threadflip – nic dziwnego, każda chwila jest dobra, aby kupić nowe (lub używane) buciki.

Knot Standard – krótko i na temat: garnitury na indywidualne zamówienie z podglądem w 3D. Kupujący może wybrać indywidualny krój, materiał, kolor, w dodatku obsługa działa ponoć 24 godziny na dobę (nie sprawdzałem).

The Fancy – kompilator listy życzeń z możliwością zakupu przez stronę! Całość została zrobiona z myślą przewodnią podobną do tej znanej z Pinterest. Plotka głosi, że Apple planuje przejąć The Fancy, które dziennie robi obrót rzędu 10.000 dolarów.

Zostaw odpowiedź