fbpx

Rzeczpospolita – ranking marek

Gruper.pl jako jedyny portal zakupów grupowych został sklasyfikowany w tegorocznym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Rzeczpospolitej. Serwis zadebiutował na drugim miejscu zestawienia w kategorii mierzącej moc marek z obszaru usług i działalności deweloperskiej. Na podium znalazł się także komunikator internetowy Gadu-Gadu oraz serwis Nk.pl.

Ranking Rzeczpospolitej to zestawienie największych i najsilniejszych marek zbudowanych na polskim rynku. Przegląd jest oparty na kryteriach finansowych, a nie jakościowych (według szacowanych wartości marek wyrażonych w kategoriach pieniężnych).

Partnerami merytorycznymi podczas tworzenia rankingu jest grupa Nielsen, globalny lider badań i informacji rynkowych oraz firma Acropolis Advisory, specjalizująca się w projektach z zakresu doradztwa strategicznego, pozyskania kapitału na rozwój, doradztwa transakcyjnego oraz wycen przedsiębiorstw.

 

  • Wysoka pozycja Grupera to dowód na wysoką efektywność modelu biznesowego realizowanego przez zarząd spółki.
  • Jak podkreśla Piotr Majcherkiewicz, w branży e-commerce najistotniejsza jest aktywność zarejestrowanych użytkowników liczona dokonanymi transakcjami oraz wysokością oszczędności generowanych dla klientów.

 

Gruper.pl to pierwszy polski portal zakupów grupowych. Serwis zadebiutował w kwietniu 2010 roku i już po 10 miesiącach osiągnął próg rentowności, co było ewenementem w polskiej branży internetowej. Gruper oferuje swoim użytkownikom szerokie portfolio atrakcyjnych ofert obejmujących propozycje kulturalne, turystyczne oraz te, które są skierowane do przedstawicieli branży B2B. Od początku działalności serwisu, jego użytkownicy nabyli niemal 1,8 mln kuponów, które przyniosły im oszczędności przekraczające 260 mln PLN. Gruper to nie tylko zakupy grupowe. W ostatnim czasie zarząd portalu, wprowadził na rynek nowe marki uzupełniające dotychczasowe nisze na polskim rynku e-commerce. W lipcu br. ruszył Bonbonier, pierwszy w Polsce serwis social gifting. Od końca listopada tego roku działa również platforma Hotprice oferująca bezpłatne kupony rabatowe oraz platforma Rababear, czyli multisponsorski program lojalnościowy skierowany zarówno do partnerów, jak i użytkowników Grupera.

Zostaw odpowiedź