fbpx

Kampania onet non stop

Najnowsza kampania telewizyjna onet.pl potwierdza znaną od lat prawdę – polski rynek reklamy jest ciągle rynkiem telewizji i każdy komu marzy się szeroki zasięg kampanii powinien uwzględnić ten kanał w mediaplanie.

Onet, który może poszczycić się wysokim zasięgiem wśród internautów, nowych użytkowników musi szukać poza siecią.

 

Najnowsza kampania to przedstawienie dnia internauty, któremu w każdej chwili od ranka po wieczór towarzyszy onet, dostępny na wielu ekranach czyli komputerze, smartphonie czy tablecie. W kreacje dodatkowo udało się włożyć serwisy onetu tj. pogoda, wiadomości, rozrywka, biznes, VoD itd.

Gdzie znajdziemy reklamę? Telewizja, radio, prasa i w końcu internet.

Czy warto? Przy tak znanym portalu nie można oczekiwać cudów, tj. że słupki zasięgu wyrównają poziom Google. Ci, którzy nie byli na Onecie, zapewne zajrzą, a ci, którzy z niego korzystają mogą korzystać częściej czy z ciekawości zajrzą do jeszcze nie odwiedzanych serwisów tematycznych.

W Google trends póki co jest spokojnie (ostatnie 30 dni), ale też nie spodziewam się dużych zmian – większość wpisze Onet.pl bezpośrednio do paska przeglądarki, więc na ocenę kampanii poczekajmy na kwietniowy i majowy Megapanel.

 

 

 

Tagi:,

Zostaw odpowiedź