fbpx

8a.pl na smartfonach – nie tylko najwięksi mogą mieć aplikacje mobilne!

8a.pl to sporej wielkości sklep specjalistyczny, który sam siebie określa górskim sklepem internetowym. Jest to też przykład sklepu, którego właściciele nie cierpią na kompleksy i nie boją się inwestować w innowacyjne rozwiązania.

Chociaż dedykowane aplikacje mobilne to raczej domena największych sklepów to przykłady takie jak 8a.pl, szczególnie w Polsce, powinny być wzorem do naśladowania.

Aplikacja dostępna jest aktualnie tylko na urządzenia z systemem Android, co jest zrozumiałe – z jednej strony jest to najszersza grupa docelowa, z drugiej przy mniejszym budżecie nie sposób dogodzić wszystkim.

 

Jak prezentuje się sama aplikacja? Bardzo przejrzyście i prosto, czyli tak jak powinna. Strona główna mocno zachęca do skanowania kodów produktów podczas wizyt w sklepach stacjonarnych konkurencji – to odniesienie wprost do efektu ROPO.

 

Chociaż informacja prasowa zapewnia, że głównym zamysłem stworzenia aplikacji mobilnej 8a.pl było umożliwienie łatwego porównania cen to całość mocno stawia na finalizację transakcji – świadczą o tym potężne ikony “do koszyka” oraz wszędobylski koszyk w dolnym menu operacyjnym.

 

Jedyny mankament to brak informacji o mobilnej wersji sklepu na stronie głównej wydania desktopowego. Stworzenie dobrej aplikacji to jedno, ale wypromowanie jej wśród użytkowników to zupełnie inne zagadnienie – warto się do niego przyłożyć.

 

8a.pl życzymy powodzenia. Zachęcam także inne, w szczególności mniejsze sklepy do pochwalenia się swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami.

 

Zostaw odpowiedź