fbpx

ABI Research: 1/4 Amerykanów czeka na OTT

Rzeczpospolita przytoczyła interesujące dane ABI Research, z których wynika, że blisko 25% Amerykanów jest zainteresowana rezygnacją z usług klasycznej płatnej telewizji kablowej.

Miałoby to nastąpić, gdyby w dalszym ciągu ekspansja serwisów z treściami video postępowała w aktualnym tempie. Coraz więcej osób w USA jest zainteresowanych serwisami z filmami w internecie licząc z drugiej strony na to, że ilość treści znacząco się zwiększy.

 

Zdaniem ABI Research to potężne wyzwanie dla operatorów kablowych, którzy mogą tylko na amerykańskim rynku stracić blisko 17 miliardów dolarów. Jak na razie Netflix, największy operator OTT (over the top), ogłosił, że tylko w tym roku zdobył około 5 milionów nowych klientów. A to bardzo mocno zbliży Netflix do liczby 30 milionów użytkowników.

Zostaw odpowiedź