Jeśli mało wam danych z Analitycs oraz z Gemiusa to na rynek usług analizujących ruch na stronie wchodzi kolejny gracz – znany wszystkim doskonale, nasz lokalny, polski Netsprint. Jeśli korzystacie już z sieci Adkontekst to nowa propozycja może okazać się strzałem w dziesiątkę.
Szczególnie, gdy pieniądze przepływają wam przez palce bez wystarczająco zadowalających efektów.
Tak to już niestety jest, że gdy wydajemy za dużo, zazwyczaj musimy wydać jeszcze więcej. Stąd jeśli macie problemy z uzyskaniem zadowalającej efektywności waszej kampanii reklamowej warto zapoznać się z dostępnymi narzędziami analitycznymi.
Jak twierdzi Netsprint, Adkontekst Audience Report to:
„pogłębiona analiza charakterystyki użytkowników serwisów www”; „kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe”.
To nie koniec ciekawostek, bo Audience Report:
„identyfikuje on grupy internautów najlepiej konwertujących i najbardziej zaangażowanych w serwisie, a także odpowiada na pytanie, którzy z nich nie konwertują, mimo iż odwiedzają serwis”
Tego typu rozwiązanie może spodobać się osobom, które uważają Google Analitycs za narzędzie zbyt skomplikowane i karkołomne:
„Adkontekst Audience Report dostarcza informacji o tym, która część budżetu na marketing internetowy jest wydawana nieefektywnie. Rekomendacje zawarte w raporcie mogą być z powodzeniem wykorzystywane do lepszego planowania kolejnych kampanii reklamowych i content marketingowych.” – mówi Iwona Kaźmierczak, Business Development Director w Netsprint
Czekamy na pierwsze recenzje i opinie naszych Czytelników.
Wydaje mi się, że reklamy otoczyły nas tak mocno, że coraz bardziej je ignorujemy, wręcz przestajemy je widzieć. Ale jeśli prowadzimy już jakąś kampanię reklamową w internecie, to zdecydowanie potrzebujemy analizy. Nie potrafię powiedzieć które urządzenie do tego przeznaczone jest najlepsze, być może każdy wybrałby inne.