Adkontekst prezentuje własne Analitycs

Jeśli mało wam danych z Analitycs oraz z Gemiusa to na rynek usług analizujących ruch na stronie wchodzi kolejny gracz – znany wszystkim doskonale, nasz lokalny, polski Netsprint. Jeśli korzystacie już z sieci Adkontekst to nowa propozycja może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Szczególnie, gdy pieniądze przepływają wam przez palce bez wystarczająco zadowalających efektów.

 

 

Tak to już niestety jest, że gdy wydajemy za dużo, zazwyczaj musimy wydać jeszcze więcej. Stąd jeśli macie problemy z uzyskaniem zadowalającej efektywności waszej kampanii reklamowej warto zapoznać się z dostępnymi narzędziami analitycznymi.

 

Jak twierdzi Netsprint, Adkontekst Audience Report to:

„pogłębiona analiza charakterystyki użytkowników serwisów www”; „kompleksowy raport, który segmentuje internautów odwiedzających konkretną domenę i dzięki temu pozwala planować skuteczniejsze kampanie marketingowe”.

 

To nie koniec ciekawostek, bo Audience Report:

„identyfikuje on grupy internautów najlepiej konwertujących i najbardziej zaangażowanych w serwisie, a także odpowiada na pytanie, którzy z nich nie konwertują, mimo iż odwiedzają serwis”

 

Tego typu rozwiązanie może spodobać się osobom, które uważają Google Analitycs za narzędzie zbyt skomplikowane i karkołomne:

 

„Adkontekst Audience Report dostarcza informacji o tym, która część budżetu na marketing internetowy jest wydawana nieefektywnie. Rekomendacje zawarte w raporcie mogą być z powodzeniem wykorzystywane do lepszego planowania kolejnych kampanii reklamowych i content marketingowych.” – mówi Iwona Kaźmierczak, Business Development Director w Netsprint

 

Czekamy na pierwsze recenzje i opinie naszych Czytelników.

 

1 komentarz

  1. Grzegorz 06-08-2014

Zostaw odpowiedź