AdKontekst razem z Nokautem i Goldenline

AdKontekst poinformował, że uzupełnij swoją ofertę o profile socjodemograficzne zawierające takie informacje jak płeć i wiek, a także profile zawodowe definiujące branżę oraz stanowisko użytkownika.

To zaskakujący efekt to wynik współpracy z Goldenline.

 

 

To nie koniec nowości od AdKontekstu – w niedługim okresie sieć zaoferuje targetowanie nawet po wykształceniu. To niewątpliwie duży wyróżnik na tle programów reklamowych oferowanych przez Google’a. AdKontekst przyjął bardzo dobrą broń – mocną lokalizację usług. Wszak nikt nie wie tyle o polskich użytkownikach, ile właśnie polskie portale i sieci społecznościowe.

 

Drugą nowością jest podjęcie współpracy z Nokautem. Współpraca z porównywarką cen pozwoliła na stworzenie kilkudziesięciu profili intencji zakupowych, określających, czego użytkownik szukał oraz jakie kategorie i jakie produkty oglądał w porównywarce (np. AGD małe, akcesoria dla dzieci).

 

“Dodatkowe możliwości targetowania są potężną formą wsparcia dla reklamodawców z wielu branż, m.in. e-commerce – pozwalają na zwiększenie skuteczności kampanii dzięki wykorzystaniu wiarygodnych i wartościowych danych od dużych partnerów.” – komentuje Łukasz Duda, Chief Revenue Officer, Netsprint.

 

Szeroki zakres dostępnych danych pozwala tworzyć profile przekrojowe, np. osoby zainteresowane zakupem dóbr luksusowych i należące do kadry kierowniczej, którym reklamodawca może emitować reklamy samochodów luksusowych. Korzystanie z tych danych w ramach kampanii CPC w Adkontekście będzie dodatkowo płatne.

 

Zostaw odpowiedź