fbpx

Alior Sync liderem w social media

Alior Sync jest wśród banków niekwestionowanym liderem zarówno pod względem aktywności fanów na Facebooku jak i szybkości ich pozyskiwania. Według rankingu portalu catNapoleon.com, w ciągu miesiąca (16.06-16.07.2012), fani Alior Sync wpisali blisko 6 000 komentarzy i prawie 5 000 razy kliknęli “Lubię to!”. Internauci docenili w ten sposób otwarty styl komunikacji Alior Sync.

Wirtualny Alior Sync jest pierwszym bankiem w Polsce i jednym z trzech na świecie, który integruje swoje usługi z najpopularniejszym serwisem społecznościowym. Bank umożliwia swoim klientom m.in. dokonanie przelewu na Facebooku.

Specjalne, powiązane z Facebookiem konto, pozwala na łatwe i szybkie przelewanie środków na rachunek znajomego. Zrealizowanie pierwszego przelewu wymaga zalogowania się do bankowości internetowej Alior Sync – kolejne transakcje można zlecać już bezpośrednio z Facebooka. Aby móc wysłać pieniądze do swoich znajomych, należy otworzyć specjalny rachunek powiązany z Facebookiem oraz zainstalować dedykowaną aplikację. Największą zaletą przelewów na Facebooku jest fakt, że nie musimy pamiętać długiego numeru rachunku zleceniobiorcy. Wystarczy, że widnieje on na naszej liście znajomych. Transakcja kończy się autoryzacją kodem SMS, co gwarantuje jej pełne bezpieczeństwo.

Innowacyjna aplikacja do realizacji przelewów na Facebooku oraz przemyślany i ciekawy pomysł na prowadzenie komunikacji z fanami sprawiają, że fan page Alior Sync cieszy się ogromnym zainteresowaniem internautów. Po dwóch miesiącach od uruchomienia profilu na Facebooku, Alior Sync jest liderem wśród banków pod względem zdobywania nowych fanów (tylko w ciągu pierwszych dwóch tygodni lipca wzrost o 2 000 fanów). Bank “polubiło” już ponad 15 000 osób, z czego blisko 5 000 to aktywni użytkownicy. Od 16 czerwca do 16 lipca br. fani Alior Sync dodali 5 943 komentarze i 4 650 razy kliknęli “Lubię to!” (dane za catNapoleon.com). Zbliżonym wynikiem nie może pochwalić się żaden inny bank.

Na sukces Alior Sync wpływa otwarty sposób komunikacji z fanami. Internauci mogą liczyć na szybką odpowiedź na zdawane pytania. Błyskawiczna reakcja na posty użytkowników Facebooka miała szczególne znaczenie w pierwszych dniach działania Banku, kiedy pytań dotyczących produktów i usług Alior Sync było najwięcej. Za pośrednictwem Facebooka fani zgłaszają również propozycje i spostrzeżenia na temat oferty Alior Sync. Wiele z tych uwag ma realny wpływ na rozwiązania przyjmowane przez Bank. W odpowiedzi na sugestie fanów Bank wprowadził m.in. możliwość bezpłatnego korzystania ze wszystkich wpłatomatów sieci Euronet. Moderatorzy odpowiedzialni za fan page Alior Sync przygotowują również dodatkowe atrakcje dla użytkowników serwisu Facebook. Na uwagę zasługuje konkurs dotyczący najważniejszych wydarzeń z rozwoju Internetu i nowych technologii. Osoby, które jako pierwsze prawidłowo rozwiążą zadania otrzymują podwójne zaproszenia do kina. Alior Sync organizuje także specjalne promocje dla użytkowników serwisu. Obecnie fani Banku mają możliwość zakupu gry komputerowej Diablo III po bardzo atrakcyjnej cenie.

Zostaw odpowiedź