fbpx

Allegro, GG i „targetowanie zakupowe”, czyli kogo reklama trafi na Gadu

Allegro i Gadu Gadu nie zasypują gruszek w popiele. W styczniu obie marki stworzyły wspólne biuro reklamowe, które jak twierdzą przedstawiciele Allegro dociera do 80% polskich internautów. A teraz sprawy poszły o krok dalej i dokładnie 3 dni temu uruchomiono “targetowanie zakupowe”.

Jak to działa? Po pierwsze, potencjalny konsument musi mieć konto na Allegro i robić tam zakupy. Po drugie musi posiadać konto GG oraz takowy komunikator (nie wszyscy userzy sieci GG korzystają z natywnego komunikatora Gadu Gadu, przypominam). Po trzecie, wykupienie odpowiedniej kampanii pozwoli trafić do osób o określonym profilu zakupowym (to nic nowego), w momencie, gdy osoby te przeszukiwały Allegro pod kątem interesujących nas produktów (to nowość).

Tagi:,

1 komentarz

  1. Mateusz 21-05-2012

Zostaw odpowiedź