fbpx

Allegro jak Amazon – coraz bliżej jednolitej strony produktowej z listą sprzedawców

Allegro szykuje się do przełomu na miarę wejścia w buty Amazona.

Jak widać na poniższym przykładzie Allegro.pl zaczyna prezentować produkty w formie połączonych ofert pod jedna pozycją. Jest to następstwo wyrugowania z portalu zdjęć ze znakami wodnymi sklepów oraz przejęcia praw do zdjęć i opisów przedsiębiorców współpracujących z Allegro.

Wyniki wyszukiwania przedstawione na zrzucie ekranu jako żywo przypominają te znane z Amazona. Jedna pozycja produktowa może odsyłać do:

  • Wszystkich ofert
  • Ofert nowych
  • Ofert używanych

Allegro informuje ilu sprzedawców znajduje się tylko w kategorii wszystkie oferty, ale z pewnością z czasem zacznie także dopowiadać ilu oferuje produkty nowe, a ilu używane. Niewątpliwie ten sposób agregowania ofert jest wygodniejszy dla klientów i przypomina też w większym stopniu Ceneo.pl.

Póki co, po kliknięciu w ofertę portal pokazuje wyniki wyszukiwania w starym stylu, ale i tutaj zapewne dojdzie do nieuniknionych zmian. Z pewnością Allegro dąży do stworzenia jednej strony produktowej. Z punktu widzenia sprzedawców oznacza definitywne rozstanie z dotychczasowym modelem opartym o jakikolwiek kontent, którym mogli wyróżniać się na tle swoich konkurentów.

 

 


Zamów drukowany Mensis.pl lub czytaj darmowe fragmenty online:

Zostaw odpowiedź