fbpx

Nowa kampania serwisu Allegro

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa serwisu Allegro pod hasłem – To będą udane święta z Allegro! W krótkich historiach użytkowników platformy, pokazujemy jak łatwo i przyjemnie można dokonać świątecznych zakupów na Allegro oraz w Strefie Marek Allegro, korzystając z laptopa, smartfona czy tableta. Kampania potrwa do 16 grudnia.

Świąteczna kampania opiera się na idei: „Udane święta w standardzie Allegro”. W centrum działań znalazły się spoty reklamowe w żartobliwy sposób prezentujące inspiracje świątecznych zakupów, które prezentowane są z perspektywy różnych kupujących.

Poznajemy w nich m.in. historię Tomka (Tom_Wielki), który nauczony ubiegłorocznym doświadczeniem prowadzi generalne przygotowania do świąt. Na jego celowniku są łańcuchy śniegowe, ciepła kurtka dla żony i ciśnieniomierz – dla cioci.

Kasia (26Katie) też postawiła na przygotowania online. Na liście jej zakupów znalazły się: aparat fotograficzny dla taty i zabawka dla nienarodzonego jeszcze dziecka kuzyna z Ząbek .
Wkrótce pojawią się kolejne historie świątecznych zakupów na Allegro – będzie jeszcze MikolajPrawdziwy, MarekMarkowy i  Izzzyyy.

– W kreacjach nie zapomnieliśmy również o podkreśleniu Standardu Allegro, w szczególności bezpieczeństwa transakcji, szybkiej dostawy i bardzo dobrego kontaktu ze sprzedającym – mówi Artur Brzęczkowski, dyrektor marketingu Allegro.pl. Co więcej, komentarz wystawiany przez Kasię i Tomka w spotach TV „Allegrowicz zasługuje na świąteczną gwiazdkę. Polecam i życzę wesołych!” – będzie rzeczywistym komentarzem systemowym na Allegro, wyświetlanym po transakcjach zrealizowanych od jutra do 25 grudnia – dodaje Brzęczkowski.

 

Spoty reklamowe wyświetlą najpopularniejsze stacje telewizyjne, począwszy od tych związanych z TVN, Polsatem czy też kanały Telewizji Polskiej. Ponadto kampania pojawi się w największych polskich portalach informacyjnych jak Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, o2.pl czy serwisy Agory. Kampania dotrze także do użytkowników  Gadu-Gadu, ipla.pl, tvnplayer.pl, vod.pl czy YouTube. Sprecyzowane też zostały grupy odbiorców zainteresowane konkretnymi grupami produktów ( Dla Dzieci, Dom i Ogród, Moda i Odzież, Elektronika, Zdrowie i Uroda) i do nich przekaz będzie docierać poprzez odpowiednio dobrane pakiety zasięgowe (m.in. Behavia Młodzi Rodzice, Behavia Domowi Styliści czy Behavia Trendsetterzy). Reklama będzie wyświetlana również w kinach.

 

26 listopada na fanpage Allegro na Facebook`u wystartuje aplikacja konkursowa „Prezenty Allegro”, która będzie polegać na budowaniu ciągu skojarzeń wyrazowych, począwszy od osoby obdarowywanej, kończąc na produkcie. Konkursowicze będą mieli za zadanie pomóc w skojarzeniu prezentów osobom ze spotów. Najciekawsze zestawienia będą nagradzane. Zabawa jest podzielona na 3 niezależne etapy i daje ogromne pole do popisu kreatywności użytkowników FB. Przez trzy tygodnie konkursowicze będą mogli zdobyć nowoczesne telefony komórkowe LG Swift L5 i pendrive`y Allegro.

 

Kampanię przygotował Dział Marketingu Allegro, we współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v.Matt.

Zostaw odpowiedź