fbpx

Allegro po raz pierwszy stawia na outdoor

Na billboardach naszych miast gościliśmy już Demotywatory.pl, w sumie nic więc dziwnego, że tę formę reklamy wybrało także Allegro, które z okazji coraz bardziej uskrzydlonej wiosny będzie reklamować kategorię „Ogród”.

Ruch jest mądry i trafny, ktoś w Allegro ruszył głową.

 

W tym wypadku należy pochwalić dobór formy reklamy do treści. Firmy internetowe potocznie uchodzą za mające szeroko otwartą głowę, szczególnie w kwestii reklamy. Ale gdy uważnie przyjrzymy się działaniom większości, to wielkiej kreatywności nie widać, raczej zachowawczość i oglądanie się na innych.

 

Dlatego tak cieszy fakt wyjścia Allegro z klasycznego szablonu reklamowego pod tytułem „firmę internetową reklamujemy w Internecie”. Wydaje się, że aby skutecznie reklamować kategorie ogród wyjście poza klasyczne media internetowe jest oczywistością. Ilu działkowiczów i fanów grządek, których znamy jednocześnie jest biegłych w obsłudze komputera oraz Internetu?

 

Niewielu, stąd billboard jest jak najbardziej słuszną formą dotarcia do tej nowej grupy odbiorców. Teraz pozostaje liczyć, że luka, między intencją skorzystania z Allegro, a faktycznymi możliwościami, nie okaże się zbyt wielka – w innym wypadku kampania będzie klapą.

 

Kampania outdoorowa za pomocą billboardów i citylightów będzie prowadzona na szeroką skalę – w 14 dużych miastach. Allegro pokaże unikalne rośliny i narzędzia ogrodowe, ponadto zapowiada nawet rozdawanie nasion na ulicach naszych miast:

 

„Torebki z nasionami będzie można pobrać ze specjalnie przygotowanych dyspenserów w postaci gigantycznych zawieszek rozmieszczonych w 1400 nietypowych lokalizacjach w przestrzeni miejskiej. Po 25 kwietnia będzie można je znaleźć m.in w Warszawie, Poznaniu, Toruniu i Wrocławiu”.

 

Ponadto, Allegro nie zaniedbuje działań w Internecie:

„Reklamy Allegro będzie można śledzić w aplikacjach mobilnych oraz w największych portalach internetowych (Onet, WP, Gazeta, Interia, O2). W kampanii wykorzystane zostaną także wewnętrzne media w ramach serwisu Allegro oraz na wybranych serwisach z grupy m.in. otodom.pl, oferia.pl.

 

Nasz fanpage na facebooku na czas kampanii również się zazieleni. Dla naszych fanów mamy atrakcyjne nagrody, które będą mogli zdobyć, jeśli nasze posty konkursowe polubi wystarczająca ilość osób. Wesprzemy także w kanałach społecznościowych działania efektywnościowe, dzięki możliwościom dotarcia do klienta, jakie oferują reklamy na Facebooku”.

 

Do tego będzie PR w prasie wnętrzarskiej oraz bombardowanie SMSami oraz MMSami w kierunku klientów sieci T-mobile. Mają rozmach, trzeba im to przyznać.

 

Zostaw odpowiedź