fbpx

Allegro rusza z kampanią świąteczną

Jeśli zastanawiacie się kiedy dokładnie przypada początek sezonu świątecznego w polskim handlu internetowym to na 99 procent w tym roku jest to 16 listopada. Dlaczego? Ponieważ właśnie wtedy największy polski serwis e-commerce, czyli Allegro, uruchamia swoją kampanię świąteczną.

W tym roku Allegro stawia bardzo mocno na kontent. Wszak rozpoznawalnością nie musi się już martwić.

 

Kampania świąteczna Allegro będzie trwać od 16 listopada do 19 grudnia i będzie prowadzona we wszystkich głównych kanałach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat), a także w stacjach tematycznych oraz we wszystkich polskich portalach internetowych.

 

Jej tematem jest odwołanie się do zbiorowych doświadczeń świąt na przestrzeni ostatnich 30 lat, co oznacza, że Allegro celuje w konsumentów z tzw Generacji X tzn osób urodzonych między 1961 a 1983 rokiem, przy wskazaniu na tych, którzy jeszcze pamiętają lata 80-te. Najwyraźniej dziś to Generacja X jest największą siłą nabywczą na Allegro.pl – to bardzo ważna informacja, dla każdego, kto prowadzi przez sprzedaż przez ten portal.

 

Nowy spot to tylko część świątecznej kampanii, ponieważ wraz z nim Allegro.pl uruchomiło nowy podserwis z propozycjami prezentów w kategorii kobieta, mężczyzna oraz dziecko. Dodatkowo zaprezentowano także kilkanaście mini poradników video dotyczących zarówno prezentów jak i wyrobów handmade – aby je zobaczyć, musimy poczekać do 1 grudnia. Tegoroczna kampania Allegro to klasyka w najlepszym tego słowa znaczeniu, od treści po koncept ramowy oparty o pytanie i odpowiedź. Wszak zamieszczone w sieci są odpowiedzią na końcowe pytanie pojawiające się w spocie reklamowym „Czego szukasz?”

 

 

Zostaw odpowiedź