fbpx
sprzedaż na amazon

Amazon planuje stworzyć swoją “Oferię”

Jak donosi serwis recode.net, amerykański hegemon na polu e-commerce zamierza stworzyć serwis adresowany do profesjonalistów, którzy będą mogli za jego pośrednictwem zaoferować swoje usługi lokalnym społecznościom.

Według amerykańskich źródeł, Amazon upubliczni wzmiankowany serwis jeszcze w tym roku. Według analityków, serwis ma pomóc w sprawdzeniu popytu i stanu przygotowania działu logistycznego Amazona przed uruchomieniem na terenie USA innej usługi – Amazon Fresh, czyli e-delikatesowej odnogi giganta.

Ten ruch oznacza, że firma Jeffa Bezosa włącza sie do gry na polu, na którym dotychczas działały takie serwisy, jak Yelp czy Angie’s List, specjalizujące się w kontaktowaniu klientów z lokalnymi fachowcami.

Amazon odmówił komentarza w tej sprawie.

Recode informuje, że w ciągu minionych miesięcy, Amazon kontaktował się z szeregiem serwisów, w tym również z wieloma start-upami, działającymi w Seattle i San Francisco, na polu łączenia i kojarzenia klientów z usługodawcami, zarówno poprzez serwisy www, jak i aplikacje mobilne.

Jaki jest cel biznesowy tego przedsięwzięcia? Wydaje sie, że Amazon próbuje znaleźć kolejny kanał dotarcia do klientów ze swoimi produktami.

“Zakamieniła Ci się pralka? Wezwij fachowca, ale przy okazji zakup pakiet specjalnych tabletek odkamieniających, aby sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.”, wydaje się brzmieć, stojąca za całym przedsięwzięciem idea. Pomysł wydaje się dość prosty i ciekawy, ale czas pokaże, czy będzie skuteczny i czy sprawdzi się również poza USA.

 

Zostaw odpowiedź