fbpx

Amazon Prime Day 2018 – od 16 do 17 lipca

Ubiegłoroczny Prime Day był najlepszym dniem utargu Amazona – obroty prawdopodobnie zbliżyły się do 3 miliardów dolarów. Jak będzie w tym roku?

Jak zauważył portal DigitalCommerce360.com ta szalona kwota z jednego dnia ubiegorocynzch obrotów Amazona stanowi równowartość obrotów 480 największych sklepów internetowych w Stanach Zjednoczonych, z pominięciem czołowej dwudziestki. Za cały 2016 rok.

Amazon zważając na Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej postanowił zmienić ubiegłoroczny termin z 10 lipca na 17 lipca w tym roku. Dla najbardziej spragnionych okazji zakupy będą możliwe już od 16 lipca od północy. I tak do połowy 17 lipca, a więc 36 godzin nieprzerwanych promocji.

Już w ubiegłym roku informowaliśmy, że Prime Day okazał się jednym wielkim szaleństwem zakupowym w Stanach Zjednoczonych. Tegoroczna edycja będzie już czwartą z kolei. Badania zlecone przez Internet Retailera wskazywały, że ¾ przebadanych internautów w USA zamierza zajrzeć na stronę Amazona w Prime Day. Szacuje się, że dzięki pierwszemu Prime Day, liczba subskrybentów usługi Prime wzrosła o blisko 20 milionów. Jak donoszą estymacje Internet Retailera, w roku 2017 Amazon podwoił liczbę osób, która skorzystała z promocji, ale jak zawsze nie wiadomo ile z nich zdecyduje się zostać w Prime na dłużej.

Zostaw odpowiedź