fbpx
Amazon-Prime-Day-new

Amazon Prime Day potrwa dwa dni

Amazon zostaje w tyle za chińskim Dniem Singla, stąd pomysł aby z jednego dnia mega promocji zrobić dwa.

Już w ubiegłym roku Prime Day wydłużono powyżej 24 godzin. Teraz zaś Amazon nie kryje się z faktem, że będzie robił wszystko, żeby wyciągnąć z kieszeni swoich klientów jak najwięcej pieniędzy – stąd zmiana formatu na dwudniowy. Przy nazwie Prime Day jest to nieco kuriozalna sytuacja, ale Amazonowi wszystko uchodzi na sucho do czasu, kiedy klienci mogą coś zyskać.

Wszak sama idea dnia z promocjami w środku lata wydawała się niedorzeczna, kiedy w 2015 roku ludzie z Amazona uparli się, że to świetny pomysł. Pomysł okazał się gigantycznym sukcesem. Chodzi tu nawet nie tyle o olbrzymie obroty jakie robi tego dnia Amazon, ale ilość osób jaka zostaje przyciągnięta do programu Prime. Szacuje się, że co roku dzięki Prime Day Amazon zyskuje miliony, a nawet dziesiątki milionów nowych abonentów programu Prime.

Data tegorocznego Prime Day przyada na 15-16 lipca. Promocje przygotowane na ten rok to między innymi:

  • Koncert Taylor Swift, który otworzy sezon promocji – tylko dla abonentów Prime
  • -50% na wybrane filmy w Prime
  • -30% na wybrane produkty Tommy’ego Hilfigera, -50% na Reeboka i Pumę
  • -50% na produkty sportowe dla kobiet w ramach marek Amazon Essentials, Core 10 I Starter
  • -40% na wejście do programu Prime Now (dwugodzinna dostawa towaru)
  • szereg kart podarunkowych w ramach: Books, Prime Rewards, Pay i Whole Market Foods
  • telewizor Toshiba 43 cale FullHD w cenie 179 USD.

 

Statystyki za rok 2017 przedstawiają się następująco:

  • 200.000 par słuchawek
  • 14.000 laptopów
  • 23.000 robotów Roomba
  • 215.000 garnków ciśnieniowych
  • trzykrotnie więcej urządzeń Amazonu (czytników, tabletów)
  • dwa i pół raza więcej urządzeń Echo niż w rekordowym dotychczas dniu

 

Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest Prime Day zerknij na nasze poprzednie informacje

https://mensis.pl/amazon-prime-day-czarny-piatek-wedlug-bezosa/

Zostaw odpowiedź