fbpx

Amazon staje do konkurów z PayPalem

Co prawda zdaniem Amazona Polacy nadają się raczej do pakowania paczek, niż do robienia e-zakupów, to jednak nie sposób pominąć wiadomości, że amerykański gigant e-commerce staje do zawodów z innym gigantem, ale płatności elektronicznych, czyli PayPalem.

Jak donosi Techrunch nowa usługa nosi nazwę “Login and Pay with Amazon” i będzie dostępna nie tylko na samym portalu, ale także na innych stronach.

 

Jak twierdzi w oficjalnej notce prasowej sam Amazon nowa usługa to próba zbudowania “bezszwowego doświadczenia zakupowego” i jest to także ukłon w stronę nawet najmniejszych partnerów biznesowych Amazonu.

 

Uzasadnie jest proste: dzięki usłudze “Login and Pay with Amazon” każdy ma szansę uczynić z klienta Amazona swojego klienta. A jest o co walczyć, ponieważ Amazon posiada na globalnym rynku ponad 215 milionów aktywnych kont klientów.

 

Teraz każdy z klientów Amazona będzie mógł zapłacić w każdym innym sklepie internetowym, który zintegruje się z nową usługą. Jest to szczególnie interesująca opcja dla sklepów nastawionych na handel międzynarodowy.

 

Klienci korzystający z Amazona z pewnością chętniej zaufają sklepom z zagranicy, które będą miały w ofercie płatności LPA.

 

Zostaw odpowiedź