fbpx

Amazon w 2013 roku, czyli w którą stronę pójdzie gigant światowego e-commerce

Czego możemy spodziewać się po największym i prawdopodobnie najlepszym sklepie internetowym świata? Odpowiedzi na to pytanie próbują dociec niezawodni redaktorzy Mashable.

Amazon Phone – pogłoski o powstaniu telefonu Amazona ciągną się co najmniej od pół roku. I mają sens, ponieważ nadrzędnym celem Jeffa Bezosa jest uczynić swoją platformę sprzedażową jak najbardziej dostępną. Akces z poziomu telefonu wydaje się być jak najbardziej logicznym rozwinięciem po czytniku i laptopie. Cały problem w tym, aby nie oddać tego pola Googlowi oraz Apple.

Łączenie się z nowymi platformami – Amazon będzie starał się udostępniać swoje treści ramach innych platform multimedialnych tak jak uczynił to z aplikacją Forda Sync AppLink dostępną dla wybranych modeli Forda (pozwala na komunikację z autem za pomocą smartfona, w tym na przesyłanie muzyki z telefonu).

 

Telewizja – ten teren wydaje się być naturalnym miejscem łowów Amazonu. Nie bez powodu jednak Jeff Bezos nie spieszy się z atakiem – wciąż brakuje 100% pewnych rozwiązań technologicznych, które pozwoliłyby szybko i tanio wykorzystać telewizor jako platformę sprzedażową. Nawet Google połamało sobie na tym zęby.

Zostaw odpowiedź