fbpx

Amazon wynagrodzi świąteczne spóźnienia

Świąteczne spóźnienia stają się w e-commerce chlebem powszednim. Jeszcze kilka lat temu zakupy w Internecie przed świętami były najlepszym pomysłem, aby uniknąć kolejek w sklepach i dostać w dobrej cenie, to czego szukamy.

Pomimo rosnących nakładów i możliwości logistycznych ze strony sklepów internetowych coraz częściej stają się synonimem nerwówki do ostatniej chwili.

 

Nie tak dawno wspominaliśmy o wściekłych klientach Merlina, donosiliśmy także o strajku pracowników Amazona. To wszystko psuje reputacje wciąż jeszcze słabo zakorzenionym w świadomości zbiorowej zakupom internetowym.

 

Teraz Wall Street Journal, a za nim Business Insider poinformował, że Amazon postanowił zrekompensować swoim klientom świąteczne spóźnienia oferując 20 dolarową kartę podarunkową do wykorzystania na zakupy. Podkreślono tutaj, że opóźnienie miałoby wynikać z tytułu dezorganizacji w FedExie lub UPS, nie zaś błędów Amazona.

 

O karty podarunkowe nie trzeba będzie się specjalnie starać – Amazon z automatu doładuje konto wszystkim klientom, do których kurier nie dotarł na umówiony dzień. Informacje dostarczą same firmy kurierskie.

Zostaw odpowiedź