fbpx
amazon-christmas

Amazon – zainwestujemy 15 miliardów dolarów aby sprzedawcom było lepiej

Amazon, niczym polskie Allegro poinformował, że uruchamia Uniwersytet Sprzedawcy (Seller University) i nie tylko.

Jak donoszą służby prasowe Amazona, ten nie ustaje w doskonaleniu się, aby ułatwić sprzedawcom życie i podnosić ich obroty. Od początku 2019 roku Amerykanie wypuścili do dyspozycji sprzedawców aż 150 nowych narzędzi i usług, aby ci mogli sprzedawać więcej.

Naturalnie Amazon liczy w owych 15 miliardach dolarów także wydatki na infrastrukturę, z której sam skwapliwie korzysta sprzedając przez swój sklep. Podobnie jak wynagrodzenia wszystkich pracowników zajmujących się marketplacem.

Na szczególną uwagę zdaniem Amazona zasługuje nowo otwarty kanał na Youtube Seller University, który zawiera zarówno porady prawne, jak i biznesowe jak prawidłowo rozwijać swój biznes – z Amazonem pod rękę oczywiście. Każdy, kto chciałby sprzedawać na Amazonie może bezpłatnie przekonać się czy warto i z czym to się je. A może i wyłowi jakieś sensowne porady dla swojego biznesu już teraz. Kanał jest dostępny pod poniższym adresem:

https://www.youtube.com/channel/UCUG5BEHfTZXPLwSHl4NSy3Q?ld=NSGoogle

Jak podał do wiadomości Internet Retailer aż 58 procent globalnych obrotów sklepu Amazona pochodzi z marketplace’u. Blisko co drugi amerykański e-biznes rozwija się przez Amazona. Podobnymi statystykami nie może pochwalić się np. eBay lub marketplace Walmartu. Jak już wspominaliśmy wcześniej marketplace’y są aktualnie najważniejszą formą rozwoju e-biznesu – wg badań aż 92 procent Amerykanów traktuje je jako podstawowe miejsce zakupowe w sieci.

Zostaw odpowiedź