fbpx
sprzedaż na amazon

Amazon znosi darmową dostawę do Polski i prezentuje oryginalną… różdżkę Dash

Po prezentacji urządzenia do streamingu TV i prostej konsoli do gier – set-top-boxa Fire TV, ze strony Amazona płyną do nas kolejne informacje o zmianach. Po pierwsze znika opcja darmowego transportu do Polski z brytyjskiego sklepu giganta. Po drugie, w USA rozpoczęły się testy nowatorskiego urządzenia, które po zeskanowaniu kodów kreskowych automatycznie zamówi dla nas na stronie Amazona konkretne produkty.

Amazon poinformował, że opcja “Free Super Saver Delivery”, nie będzie już dłużej dostępna dla klientów z Belgii, Danii, Finlandii, Gibraltaru, Islandii, Luksemburga, Holandii, Polski, Portugalii i Szwecji. To dobra wiadomość dla polskich platform e-commerce i właścicieli sklepów internetowych i i naturalnie mocno rozczarowująca dla rodzimych e-kupujących.

fot. zonesite.tk

Do tej pory, możliwość darmowej przesyłki była pojawiała się przy zamówieniach, których wartość przekraczała 25 funtów. Usługa bezpłatnego transportu do wyżej wymienionych państw  wystartowała w październiku 2012 r. Trzeba przyznać, że był to nie tylko atrakcyjny, ale przede wszystkim dość skuteczny wabik dla klientów spoza wysp, w tym dla Polaków. Najwyraźniej jednak firma Jeffa Bezosa postanowiła przykręcić kurek z darmowymi atrakcjami. Od teraz przesyłka bez ponoszenia dodatkowych opłat będzie przywilejem jedynie dla mieszkańców Wielkiej Brytanii i Irlandii.

To nie jedyne nowości, jakie serwuje nam Amazon. Jak poinformował na swoich stronach The Wall Street Journal, klienci firmy rozpoczęli w kilku amerykańskich miastach testowanie urządzenia o nazwie “Amazon Dash”.

Gadżet pozwoli na skanowanie kodów kreskowych produktów (np. tych, które kończą się  w naszej domowej lodówce) i automatyczną realizację zamówienia poprzez stronę sklepu. Wszystko szybko i wygodnie, bez potrzeby angażowania aplikacji na smartfony i tablety.

Zostaw odpowiedź