fbpx

AMP Media promuje rowery Merida

Gwałtownie rosnący z roku na rok rynek rowerowy zachęca producentów jednośladów do coraz większych wydatków na reklamę i marketing. Wśród marek, które bardzo mocno naciskają na polski rynek jest tajwańska Merida.

Z racji, że sezon w pełni ruszyła też tegoroczna promocja, którą w tym sezoniue prowadzi AMP Media.

 

O tym, że globalny rynek rowerów jest po brzegi wypchany tajwańskimi produktami wiemy już od dobrej dekady. Merida jest jednym z zawodników, który najprężniej promuje swoje produkty nie bojąc się nawet wypożyczeń sprzętu dla potencjalnych klientów – ale to akcent ubiegłorocznej akcji promocji tej marki. I nie tylko marki, bo także producenta ram – co w tej branży nie jest sprawą oczywistą.

 

Czym AMP Media planuje zaskoczyć konkurentów Meridy? Zerknijmy w oficjalny dokument, jaki otrzymaliśmy do wglądu:

„Kampania dla Merida Polska prowadzona jest na największych portalach tematycznych, a także w obszarach adwords, w ramach portali kuponowych oraz Facebook exchange.

 

Dodatkowo działania skierowane są na budowę bazy mailingowej poprzez zachętę do zapisu na newsletter: http://www.rowerymerida.pl/poradnik-mistrzow 

 

Osoba zapisująca się otrzymuje interesujący poradnik „Jak zostać mistrzem” ze wskazówkami mistrza i mistrzyni świata startujących na rowerach Merida: Rui Costy (kolarstwo szosowe) i Gunn-Rity Dahle Flesji (MTB)”.

 

AMP Media twierdzi, że skuteczność kampanii zapewni narzędzie RTB Tracker, które jest unikalnym połączeniem systemu licytującego w modelu RTB z możliwościami selekcjonowania grupy odbiorców, której zainteresowania są zbieżne z ofertą Meridy.

 

Wygląda to bardzo interesująco – czekamy na kolejny komunikat, ze szczegółowym opisem efektów tej ciekawie zapowiadającej się sezonowej akcji promocyjnej.

Zostaw odpowiedź