fbpx

Anonymous marketing automation?

Świat to globalna wioska zanotował przez 40 laty Marshall McLuhan. Nie mógł przewidzieć, jak bardzo będzie miał rację w dobie Internetu, kiedy to łączące się globalne siły marketingowe obdzierają nas z resztek anonimowości.

Kolejny bastion pada dzięki dostawcom automation marketing i właścicielom międzynarodowych baz danych z adresami e-mail.

 

 

Jak dotychczas największą bolączką każdego systemu automation marketing był fakt braku adresu e-mail każdej osoby, która odwiedziła stronę obsługiwanego sklepu lub portalu www. Teraz SALESmanago zmienia reguły gry.

 

A jest to możliwe dzięki wejściu w spółkę z Remintrexem, systemem retargetingu e-mailowego. Jak to działa? System SALESmanago monitoruje zachowanie anonimowych osób odwiedzających stronę WWW, a następnie łączy to z danymi w systemie Remintrex, przez który wysyłany jest e-mail z automatycznie dopasowaną ofertą:

 

“Remintrex e-mail ReTargeting to sieć partnerów Touchpoint działających w 30 krajach na całym świecie, dzięki czemu gwarantuje maksymalny zasięg dostarczania ofert e-mail. Remintrex sprawdza u swoich partnerów Touchpoint, czy jest dostępna zgoda na email reklamę. Jeśli ma to miejsce, to Remintrex otrzymuje jego dane kontaktowe i wysyła mu w imieniu dostawcy usług ecommerce i partnerów Touchpoint wiadomość ReTargeting”.

 

Jak do tej pory można było patrzeć na SALESmanago z uprawnionym dystansem, ponieważ wybrane funkcje tego systemu mogły być realizowane przez co bardziej rozbudowane sklepy internetowe. Ale tego typu integracje sprawiają, że największy polski gracz na rynku marketing automation wchodzi na zupełnie nowy poziom rozgrywki.

 

 

Zostaw odpowiedź