fbpx

Aryton w social media z PoProstu.Net

Aryton, polska marka modowa, zleciła prowadzenie działań e-marketingowych w mediach społecznościowych agencji PoProstu.Net.

Agencja mediów społecznościowych PoProstu.Net, wchodząca w skład Grupy AMP
Media będzie odpowiedzialna za aktywną obecność marki Aryton w najpopularniejszych
portalach social media – Facebook oraz Pinterest.

W szczególności jej działania skoncentrują się na kreowaniu wizerunku marki Aryton, tworzeniu aplikacji, organizacji eventów oraz prowadzenia interakcji z fanami. Celem komunikacji z fanami na Facebooku jest zbudowanie lojalnej społeczności wokół marki Aryton.

 

Zadanie to realizowane jest m.in. poprzez pozyskanie opinii klientów na temat marki i jej
produktów i następnie wykorzystywanie ich w dalszym rozwoju firmy oraz informowanie
w pierwszej kolejności fanów o nowościach, aktualnych promocjach i planowanych
wydarzeniach. Status fana gwarantuje klientom ponadto dostęp do wyjątkowych okazji
tj. rabaty i konkursy. Na profilu regularnie będą pojawiać się dedykowane zakładki
promocyjne oraz informacyjne. W najbliższym czasie pojawi się również aplikacja
konkursowa oparta o Open Graph’a.

 

Działania na Facebooku wspierane są aktywnością na coraz popularniejszym w Polsce, a już trzecim największym portalu społecznościom na świecie – Pinterest. Narzędzie zostanie wykorzystanie do tworzenia albumów, w których umieszczane będą materiały zdjęciowe, m.in. z sesji, backstage’ów i innych wydarzeń związanych z marką.

Facebook.pl/ArytonPolska
Pinterest.pl/ArtyonPolska

Aryton jest polską marką rodzinną obecną na rynku odzieżowym od 20 lat, której
znakami rozpoznawczymi są wysokiej jakości materiały oraz nowoczesne fasony, idealne
dla wymagających klientów ceniących sobie luksus, komfort i elegancję.
W kolekcjach Aryton przeważnie dominują dwie linie City i Diamond. Na tę pierwszą składają się eleganckie płaszcze, stylowe kostiumy, garnitury i sukienki do pracy. Druga z kolei przeznaczona jest na różnego rodzaju okazje – jak śluby, koktajle itp.
Aryton dostarcza asortyment za pośrednictwem kilkudziesięciu sklepów stacjonarnych
ulokowanych w największych Centrach Handlowych w Polsce oraz sklepu w internecie.
Firma jest zdobywcą licznych tytułów, m.in. Diamentowej Firmy według miesięcznika
Forbes (2010), Doskonałości Mody oraz nagrody Gazeli Biznesu (2011, 2009).

Zostaw odpowiedź