fbpx

Auto, miejsce następnej rewolucji mobilnej

Temat dostępu do internetu w autach, a także możliwości z tym związanymi robi się coraz poważniejszy. Wspominaliśmy już o tym na łamach Mensis, teraz całą sprawę wziął pod lupę sam Business Insider.

Jak słusznie zauważają redaktorzy BI, auto spełnia wszelkie wymogi nowoczesnego urządzenia mobilnego. Spędzamy z nim mnóstwo czasu, słuchamy muzyki, radia, czytamy, ogólniej rzecz ujmując wchodzimy w szereg interakcji, no i oczywiście przemieszczamy się.

 

Na przykład Amerykanie spedzają w aucie średnio 1.2 godziny dziennie, a rocznie w korkach spędzają aż 38 godzin! To szalony wynik, Polacy zapewne przesiadują w fotelach swoich samochodów o połowę krócej, ale to i tak sporo.

 

Tyle czasu to sporo okazji do zebrania informacji o zachowaniach konsumentów, zainteresowania ich przekazem reklamowym, a nawet sprzedania im czegoś!

 

Warto zwrócić uwagę, że najbliższa przyszłość przyniesie rozstrzygnięcie na kilku polach związanych z m-commerce w autach:

  • stopnia wymiany danych smartfona z autem,
  • systemów operacyjnych: Windows, Android, iOS, może Ubuntu, lub autorska platforma np Harmana Kardona?
  • produkcji najlepszych aplikacji
  • połączenia auta z inteligentnym domem
  • a w końcu samego projektu inteligentnego auta

Zostaw odpowiedź