Badanie: lokalny biznes nie może mieć błędów na stronie internetowej

Jak pokazują badania konsumenci często zaglądają na strony lokalnych firm i są wściekli, gdy te ich nie aktualizują.

Czy zdarzyło Wam się trafić pod zły adres z powodu nieaktualnej strony www? Jak pokazują badania zlecone przez BrightLocal (firmę świadczącą usługi SEO), jest to powszechny problem, który powinien spędzać sen z powiek właścicielom małych firm. Badania przeprowadzone na terenie USA pokazały, że aż 71 procent konsumentów w ostatnim roku doświadczyło negatywnych konsekwencji z powodu nieaktualnych lub błędnych informacji zawartych na stronie www lokalnego biznesu.

Najważniejsze wnioski z badania to:

  • 80 procent konsumentów potwierdziło, że błędnie podany adres, numer telefonu lub imiona pracowników to powód do utraty zaufania do firmy
  • 22 procent konsumentów trafiło pod złą lokalizację z powodu nieaktualnych informacji o firmie w Internecie
  • 68 procent konsumentów potwierdziło, że jeśli dotykają ich powyższe sytuacje rezygnują z usług firmy, która nie dba o aktualność i prawidłowość danych na swojej stronie internetowej.
  • 93 procent konsumentów stwierdziło, że powyższe sytuacje budzą w nich frustrację

 

O jakie informacje należy zadbać przede wszystkim?

  • Dane rejestracyjne firmy
  • Adres korespondencyjny i adres rejestracyjny
  • Numery telefonów
  • Adresy e-mailowe
  • Dni i godziny pracy
  • Aktualny asortyment, w szczególności marki

1 komentarz

  1. Kasia 12-04-2018

Zostaw odpowiedź