fbpx

Balihoo: Jak reklamują się lokalnie w USA

Amerykańska firma zajmująca się lokalnym marketingiem internetowym przeprowadziła badania, w których zapytała marketingowców jakich strategii używają w swoich działaniach, gdy chcą trafić do lokalnych rynków.

Co ciekawe, wyniki prezentują się nieco odmiennie od tych, które znamy z rodzimego podwórka. Numerem jeden dla Amerykanów jest social media bez Facebooka – taką kategorię wskazało 75,5% wszystkich przebadanych marketingowców. Następnie jest sam Facebook (69,3% wskazań), a dopiero na trzecim miejscu lider w Polsce, czyli stare dobre SEO (66.2% wskazań).


Wskazania na reklamę display znacząco odstają od pierwszej trójki – tutaj raptem co drugi badany prowadzi jakąś kampanię. Jeszcze słabiej wypadły lokalne strony www (cokolwiek to znaczy) oraz PPC, marketing mobilny i lokalne blogi.

Teraz przejdziemy do najciekawszej części, czyli tego, co amerykańscy marketingowcy mają w planach na przyszły rok. Przede wszystkim wzrosną nakłady na mobilny marketing, lokalne blogi oraz… recenzje lokalnych klientów.
online-marketing1
online-marketing2

Zostaw odpowiedź