fbpx

bdsklep.pl liderem segmentu e-grocery w Polsce

Przedstawiciele bdsklep.pl pękają z dumy. I bynajmniej nie bez powodu. Według danych udostępnianych przez serwis SimilarWeb miesięczna liczba użytkowników przekroczyła w nim 290 tysięcy odwiedzin w miesiącu.

Internetowe delikatesy bdsklep.pl w maju br. wyprzedziły swoich największych konkurentów i stały się liderem na rynku e-grocery, wyprzedzając nawet tak znane marki jak Piotr i Paweł czy Alma, które posiadają sklepy stacjonarne. Jest to o tyle ciekawe, iż w raporcie “Polskie e-commerce w Google” przygotowanym przez agencję reklamową LeadBullet, pod patronatem IAB Polska, z danymi za zeszły rok, bdsklep, nie był w ogóle brany pod uwagę (liderem był e-sklep tesco.pl, przed serwisem biedronka.pl).

Chcemy zostać największym przedstawicielem segmentu e-grocery. Stać się dla Polaków synonimem internetowych zakupów dóbr szybkozbywalnych. Największym graczem typu „pure player”, czyli nie posiadającym sklepów stacjonarnych. Wybraliśmy taki model biznesowy z uwagi na jego skalowalność i duży potencjał wzrostu. W ofercie bdsklepu.pl nie ma produktów świeżych, a to pozwala nam dowozić przesyłki w każde miejsce w Polsce i Europie. Taki model zakupów wybierają klienci, którzy zaopatrują się w artykuły spożywcze takie jak nabiał, mięso czy warzywa i owoce u lokalnych zaufanych dostawców

podkreśla Jacek Palec, prezes bdsklep.pl

Od początku kwietnia br. bdsklep realizuje w Warszawie kampanię reklamową „odzyskaj czas na rzeczy ważne”, która ma przekonać potencjalnych klientów do zakupu w e-delikatesach i zyskaniu sporych oszczędności czasowych z tego tytułu.

Bdsklep jest jednym z pierwszych w polskim e-commerce sklepów z artykułami spożywczymi. Istnieje na rynku od 2006 roku. W swojej ofercie posiada produkty dziecięce, chemię gospodarczą, alkohol, a także produkty zoologiczne.

Zostaw odpowiedź