fbpx

Beemail dostępny na polskim rynku

Na początku lutego wystartuje na polskim rynku Beemail – platforma mailingowa stworzona z myślą o ecommerce.

Korzystanie z niej ma być nieco inne, w porównaniu do konkurencji, a wszystkie funkcje podporządkowane są poprawieniu efektów sprzedażowych.

Beemail posiada funkcjonalności, które automatyzują procesy sprzedaży. Rozbudowany system triggerów samodzielnie wysyła maile do określonych odbiorców i testuje je pod kątem efektywności. Zaawansowane filtry przeszukują bazy adresowe odnajdując odbiorców zainteresowanych konkretnymi produktami, a moduł pogłębionej analizy dostarcza informacje dotyczące dokonanych zakupów. Dzięki czemu klienci otrzymują treści które im najbardziej odpowiadają, a sprzedawcy kierują swoją ofertę do odpowiedniej grupy.

 

Prace nad platformą trwały ponad dwa lata. Ma to być nowe narzędzie, które pomoże w łatwiejszy sposób analizować efektywność słanych e-mailów. Wiadomo już, że licencję wykupiły ING, Presspublica i Gadu-Gadu.

Zostaw odpowiedź