fbpx

Blisko 1200zł za roczny system rekomendacji produktowej Ceneo.pl

Dobry system rekomendacji produktów w sklepie to skuteczna metoda na zwiększenie wartości koszyka zakupowego. Jakkolwiek mocno zabrzmiało to jak tani podręcznik e-commerce to takie są po prostu fakty.

Inicjatywa Ceneo.pl to cenny ruch – teraz każdy może wypróbować na własnej skórze jak działa system rekomendacji i czy faktycznie coś daje. Chociaż Ceneo wydaje się mieć szczere chęci, warto pamiętać, że prawdziwy system rekomendacji powinien być dopasowany do polityki sklepu, jego asortymentu oraz specyfiki klienta.

Algorytm Ceneo uwzględnia jedynie zachowania klientów z porównywarki cenowej. Trzeba podkreślić, że nie jest to idealne rozwiązanie dla sklepów niszowych i nastawionych na więcej aspektów obsługi klienta niż cena. Nie trzeba przypominać, że klient Ceneo to osoby będące na etapie zakupowym zorientowanym głównie na ceny.

Swoją drogą, Ceneo szuka kolejnego sposobu na uratowanie przychodów, gdy na rynku pojawi się Google Shopping.

Zostaw odpowiedź