fbpx

Bloomberg: Best Buy walczy z efektem ROPO

Best Buy Co., jeden z największych sprzedawców elektroniki użytkowej w USA zdecydował się na kontynuowanie swojej polityki cenowej, która najwyraźniej odniosła duży sukces w okresie świątecznym.

I nie jest to polityka szczególnie skomplikowana, ponieważ wyraża się w prostym haśle: tanio jak w internecie.

Best Buy, gigant, który posiada ponad 1000 placówek handlowych i zatrudnia ponad 150 tysięcy osób jest wyraźnie zmęczony efektem ROPO, które Bloomberg nazywa “showroomingiem”.

 

Skoro na klientów ze smartfonami nie podziałały groźby (wciąż tak popularne w Polsce), Best Buy podobnie jak Target Corp postanowił obniżyć ceny do poziomu tych z internetu w szczególności do tych, jakie można odnaleźć na stronie Amazonu.

 

Jednak jak to w życiu bywa – nie ma róży bez kolców, dlatego BestBuy jednocześnie skrócił termin, w którym kupujący mogą zwracać towar z 30 do 15 dni.

Zostaw odpowiedź