fbpx

Bossowie o największej ekspozycji w mediach

Bossowie Polskiej gospodarki w mediach to raport wykonany na podstawie 3 036 materiałów z prasy i internetu, w których pojawili się prezesowie analizowanych firm. Raport obejmuje okres od 1 do 30 czerwca 2012 roku. Wyselekcjonowano również wzmianki na temat bossów w mediach społecznościowych, a także na firmowych blogach oraz profilach w portalach społecznościowych.

Najbardziej medialnym prezesem czerwca był Zygmunt Solorz-Żak, a drugie miejsce w rankingu należy do Grażyny Piotrowskiej-Oliwy, natomiast prezes Lotosu Paweł Olechnowicz, debiutujący w rankingu bossów gospodarki, od razu znalazł się na trzeciej pozycji zestawienia gdy media poinformowały o powołaniu go na kolejną kadencję na stanowisku prezesa Grupy Lotos.

Telekomunikacja
Największy udział w mediach miały w analizowanym czasie wystąpienia szefów firm branży telekomunikacyjnej – głównie Zygmunta Solorza-Żaka ,  jako szefa Polkomtelu. Największe zainteresowanie wzbudziła informacja, że Cyfrowy Polsat wspólnie z Plusem uruchomiły TV Mobilną.

Na drugim miejscu wśród najpopularniejszych szefów telekomów znalazł się Maciej Witucki. Najintensywniej w mediach pojawiał się w związku z… EURO 2012. Orange był oficjalnym partnerem technologicznym mistrzostw, a prezes telekomu dodatkowo typował w mediach wyniki rozgrywek.

Na trzeciej pozycji pod względem liczby informacji w mediach znalazł się Mirosław Godlewski, kierujący Netią.

źródło: IMM

Zostaw odpowiedź